Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankomst Sinterklaas in Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Aankomst Sinterklaas in Gent

    Oorspronkelijk geplaatst door ThinkPigs Bekijk bericht
    Opbouwende kritiek Opbouwende kritiek is onderbouwde kritiek zowel negatief als positief, en niet losse flodders afschieten vanachter jouw/uw PC (of mac).....Hier veilig achter mijn PC vind ik u niet meer dan een onsympathiek persoon die weinig of geen rekening houdt met een ander.
    Geheel off topic, sorry voor dat, maar toch...
    Ben jij zelf een voorbeeld van hoe men on topic blijft ...veilig achter je PC?
    Ik vind jou ook alles behalve sympathiek en daarboven wellicht een slecht lezer want mijn originele beoordeling:

    Wat vooral ontbreekt zijn close-ups van de kinderen, details van de snoepjes, handje schudden van de sint, lachende mama's,... Er zijn wel kinderexpressies maar ze komen te weinig op de voorgrond.
    Beslist potentieel materiaal aanwezig
    maar
    nogal gemakshalve uitgevoerd.

    lijkt mij wel on topic en to the point te zijn met opbouwende kritiek (deels negatief en deels positief).

    Q.E.D.

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #17
      Re: Aankomst Sinterklaas in Gent

      Henri,

      Je bent één van de weinigen op dit forum die geen blad voor de mond neemt, en duidelijke kritiek durft te geven waar dit van toepassing is, en het nodige lof waar dit verdiend is. Dat waardeer ik, maar dat waardeert niet iedereen. Het is nu eenmaal zo dat heel wat mensen daarmee niet kunnen omgaan.
      En hoe jammer het ook is, het is reeds futiel gebleken om te trachten mensen ervan te overtuigen dat je kritiek opbouwend is.

      L.
      http://lievendevlaminck.wordpress.com/

      Comment


      • #18
        Re: Aankomst Sinterklaas in Gent

        Laat ons zeggen dat dit topic een beetje uit de hand is aan het lopen.

        Je geeft je mening, dat stel ik zeker op prijs. Misschien heb ik je woorden verkeerd geïnterpreteerd en me laten meeslepen, wat gemakkelijk gebeurd in een lap tekst waar dingen verschillend geïnterpreteerd worden.

        Het is misschien ook niet mijn sterkste reeks, maar het frustreert mij dat het zo weinig om de inhoud van de beelden gaat. Zoals in 5, 6 en zeven.

        @jeroen.k: bedankt voor je constructieve bijdrage aan de discussie

        Comment

        Working...
        X