Hallo,
een jaar geleden ben ik eens op stap geweest met een badeendje en heb daarrond een verhaaltje gefotografeerd!!
Misschien wel wat kinderachtig, maar ik heb me toch echt goed geamuseerd, zelfs mensen die daar aan het wandelen waren bleven staan en lachten mee!!
Hopelijk vinden jullie het een spannend verhaal!!
Misschien wel niet de foto's die jullie gewoon zijn om hier te zien!!
Hallo, ik ben eend Kwak en voor mij is het de eerste keer dat ik naar zee ga met mijn privé fotografe
Allé.....ik ga hier toch niet in die kleine plassen blijven, ik wil de ZEE zien!!! Ik ben geen klein eendje meer hoor!!
Oeps....is dat de zee.....wist niet dat het zooo groot was.....zou ik dat wel durven???
Ik ben er nu....dus ik GA!!!
Bekkes....die zeeschuim smaakt vies zeg!!
Hé..da's wel leuk zeg, die golfjes..mmmm, wil hier de hele dag blijven zwemmen!!!
Maar na een tijdje.....
Oei, oei oei....dat wordt hier wel wat gevaarlijk hoor, de golven worden groter, ooo mama, had ik maar naar je geluisterd en mijn zwembandjes aangedaan!!!
Eéééék....wat nu? Ik zit hier vast.....oei...daar komt nog een grote golf!!
Help, help.....kan er iemand mij dan helpen????
Blup, blup, blup.......!!!
Wie zal eend Kwak helpen.....de fotografe?
OOO, wat een geluk.....bedankt Meneer Kwal.....zonder jou had ik het niet gered...duizend maal dank!!
En nu ben ik hier weg.....kom hier nooit meer terug.....waarom heeft zij daar met dat zwart bakje mij niet geholpen...kan ze niets beters doen dan mij te fotograferen!!
Maar ik zou toch nog iets willen eten en drinken voor ik hier wegga...maar wat?
Allé, die fotografe is toch nog een beetje lief....ze geeft me tenminste nog wat drinken en eten!!! En die kwal.....neen, neen, ze heeft gezegd dat het niet die kwal is die mij gered heeft....deze hier is dood!!
Wel....ik wist niet dat kwallen zo lekker waren
Zo....mijn buikje is vol, tijd om te vertrekken maar hoe?
Eend kwak kijkt overal rond....plots ziet hij iets en rent weg.....
Ik spring hier op het dak van een strandhuisje en kijkt eens wat ik zie?
Een ballon......hup......pfff...op het nippertje!!
Amai...wat is het hier mooi vanuit de hoogte...en wat een uitzicht!!!
Ik vlieg hier wat rond en zie wel wat ik tegenkom!!
Hé.....wie zie ik daar......mijn mama, papa en al mijn broertjes en zusjes!!
Ooooo....wat ben ik blij om ze terug te zien.....en hier in Oostende is het wel veel mooier weer dan in De Haan!!
En.....ik zal maar in de kleine plasjes blijven zoals mama het gezegd heeft!!
Daaaag!!
een jaar geleden ben ik eens op stap geweest met een badeendje en heb daarrond een verhaaltje gefotografeerd!!
Misschien wel wat kinderachtig, maar ik heb me toch echt goed geamuseerd, zelfs mensen die daar aan het wandelen waren bleven staan en lachten mee!!
Hopelijk vinden jullie het een spannend verhaal!!
Misschien wel niet de foto's die jullie gewoon zijn om hier te zien!!
Hallo, ik ben eend Kwak en voor mij is het de eerste keer dat ik naar zee ga met mijn privé fotografe
Allé.....ik ga hier toch niet in die kleine plassen blijven, ik wil de ZEE zien!!! Ik ben geen klein eendje meer hoor!!
Oeps....is dat de zee.....wist niet dat het zooo groot was.....zou ik dat wel durven???
Ik ben er nu....dus ik GA!!!
Bekkes....die zeeschuim smaakt vies zeg!!
Hé..da's wel leuk zeg, die golfjes..mmmm, wil hier de hele dag blijven zwemmen!!!
Maar na een tijdje.....
Oei, oei oei....dat wordt hier wel wat gevaarlijk hoor, de golven worden groter, ooo mama, had ik maar naar je geluisterd en mijn zwembandjes aangedaan!!!
Eéééék....wat nu? Ik zit hier vast.....oei...daar komt nog een grote golf!!
Help, help.....kan er iemand mij dan helpen????
Blup, blup, blup.......!!!
Wie zal eend Kwak helpen.....de fotografe?
OOO, wat een geluk.....bedankt Meneer Kwal.....zonder jou had ik het niet gered...duizend maal dank!!
En nu ben ik hier weg.....kom hier nooit meer terug.....waarom heeft zij daar met dat zwart bakje mij niet geholpen...kan ze niets beters doen dan mij te fotograferen!!
Maar ik zou toch nog iets willen eten en drinken voor ik hier wegga...maar wat?
Allé, die fotografe is toch nog een beetje lief....ze geeft me tenminste nog wat drinken en eten!!! En die kwal.....neen, neen, ze heeft gezegd dat het niet die kwal is die mij gered heeft....deze hier is dood!!
Wel....ik wist niet dat kwallen zo lekker waren
Zo....mijn buikje is vol, tijd om te vertrekken maar hoe?
Eend kwak kijkt overal rond....plots ziet hij iets en rent weg.....
Ik spring hier op het dak van een strandhuisje en kijkt eens wat ik zie?
Een ballon......hup......pfff...op het nippertje!!
Amai...wat is het hier mooi vanuit de hoogte...en wat een uitzicht!!!
Ik vlieg hier wat rond en zie wel wat ik tegenkom!!
Hé.....wie zie ik daar......mijn mama, papa en al mijn broertjes en zusjes!!
Ooooo....wat ben ik blij om ze terug te zien.....en hier in Oostende is het wel veel mooier weer dan in De Haan!!
En.....ik zal maar in de kleine plasjes blijven zoals mama het gezegd heeft!!
Daaaag!!
Comment