Hey juppekes
Zoals jullie misschien al gezien hebben, heb ik nu bijna twee maanden een vijvertje
Er is daar al heel wat gebeurt rond en in dat vijvertje, zelfs zonder dat wij er iets mee te maken hebben
Zo is er al een kikker van de buren ingekomen, en die voelt zich daar heel goed thuis
Ook zijn er al heel wat waterjuffers die komen paren en hun eitjes droppen in het water.
Nu hebben we ook al enkel padden die regelmatig wat afkoeling komen zoeken in het frisse heldere water
Daar van heb ik een fotoverhaaltje voor jullie
Dat is dus de pad die verfrissing komt zoeken, en hij kan er soms echt van genieten.
Dat is ook de foto die ik gebruikt heb voor de challenge "koel en verfrissing"
Hij dacht natuurlijk " die ambetanterik die denkt dat hij foto's kan maken is daar weer, net nu ik in bad zit"
"Ik zal me maar proberen weg te stoppen onder deze plank"
"Dju, mijn poep is te dik, ik geraak er niet onder"
"Dan maar proberen aan de andere kant"
"Kan die pipo da nog hoger maken "
"Ja, gelukt"
"Nu rap uit voeten want die zot is daar nog altijd"
"Mo der is hier nu nog zo'n obstakel"
"Nu kan je m'n gat kussen, ik ben hier weg"
"Ik vind hier nergens een plekje om me te verstoppen"
"Die houten wand is wel honderd keer hoger dan mij, dus geraak ik daar ook niet over"
"En die zot zit me nog altijd op de hielen"
"Ik zal het hier in het hoekje proberen, ik kan me misschien een beetje vasthouden tussen de voegen"
"Ik geef het op, geraak hier toch nergens weg en die lelijkaard blijft me maar volgen"
"Ik blijf hier zitten tot dat je weg bent, ik heb toch meer tijd dan jij"
Hopelijk hebben jullie genoten van mijn verhaaltje
Zoals jullie misschien al gezien hebben, heb ik nu bijna twee maanden een vijvertje
Er is daar al heel wat gebeurt rond en in dat vijvertje, zelfs zonder dat wij er iets mee te maken hebben
Zo is er al een kikker van de buren ingekomen, en die voelt zich daar heel goed thuis
Ook zijn er al heel wat waterjuffers die komen paren en hun eitjes droppen in het water.
Nu hebben we ook al enkel padden die regelmatig wat afkoeling komen zoeken in het frisse heldere water
Daar van heb ik een fotoverhaaltje voor jullie
Dat is dus de pad die verfrissing komt zoeken, en hij kan er soms echt van genieten.
Dat is ook de foto die ik gebruikt heb voor de challenge "koel en verfrissing"
Hij dacht natuurlijk " die ambetanterik die denkt dat hij foto's kan maken is daar weer, net nu ik in bad zit"
"Ik zal me maar proberen weg te stoppen onder deze plank"
"Dju, mijn poep is te dik, ik geraak er niet onder"
"Dan maar proberen aan de andere kant"
"Kan die pipo da nog hoger maken "
"Ja, gelukt"
"Nu rap uit voeten want die zot is daar nog altijd"
"Mo der is hier nu nog zo'n obstakel"
"Nu kan je m'n gat kussen, ik ben hier weg"
"Ik vind hier nergens een plekje om me te verstoppen"
"Die houten wand is wel honderd keer hoger dan mij, dus geraak ik daar ook niet over"
"En die zot zit me nog altijd op de hielen"
"Ik zal het hier in het hoekje proberen, ik kan me misschien een beetje vasthouden tussen de voegen"
"Ik geef het op, geraak hier toch nergens weg en die lelijkaard blijft me maar volgen"
"Ik blijf hier zitten tot dat je weg bent, ik heb toch meer tijd dan jij"
Hopelijk hebben jullie genoten van mijn verhaaltje
Comment