Als fotograaf zit ik dagelijks in de studio en op locatie modellen te fotograferen of achter de puter te bewerken, toen ik plots besefte dat ik eigenlijk nooit van andere dingen foto's maak. Mijn hondje is net 1 jaar geworden en ga er bijna dagelijks mee wandelen en het was nog nooit bij me op gekomen mijn fototoestel eens mee te nemen.. Dus bij deze, iets wat ik dus nooit doe
Een typische wandeling van dit kleine monster in 10 beelden:
We beginnen uiteraard altijd met een kakske...
En een piske mag ook ni ontbreken...
Als snotter van 1 snapt hij het concept van vliegen nog niet zo goed.. dus als hij een vogel ziet probeert hij mee te vliegen.. helaas zijn zijn "vleugels" nog nit zo stevig..
Een beetje dieper in het bos waant hij zich eerder een ree.. dus huppelt hij er vrolijk op los..
De kleine blaft nooit.. tenzij hij wild gezien heeft.. en jawel na hem 10 minuten kwijt te zijn is het zo ver... woef woef.. plots vliegt er een ree door de bos en 200m daar achter de kleine jager... Spijtig genoeg had ik gene tele op zak..
Nu is het geduld hebben.. en hopen dat er vanavond ree op het menu staat, maar helaas hij is nog wat jong.. 30 minuten later (en wss ook 30km) komt hij er uitgeput aan..
Hoog tijd voor een beetje verfrissing..
nog even met de stok in het water spelen...
En dan met een opgeheven hoofd huiswaarts...
Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden
Een typische wandeling van dit kleine monster in 10 beelden:
We beginnen uiteraard altijd met een kakske...
En een piske mag ook ni ontbreken...
Als snotter van 1 snapt hij het concept van vliegen nog niet zo goed.. dus als hij een vogel ziet probeert hij mee te vliegen.. helaas zijn zijn "vleugels" nog nit zo stevig..
Een beetje dieper in het bos waant hij zich eerder een ree.. dus huppelt hij er vrolijk op los..
De kleine blaft nooit.. tenzij hij wild gezien heeft.. en jawel na hem 10 minuten kwijt te zijn is het zo ver... woef woef.. plots vliegt er een ree door de bos en 200m daar achter de kleine jager... Spijtig genoeg had ik gene tele op zak..
Nu is het geduld hebben.. en hopen dat er vanavond ree op het menu staat, maar helaas hij is nog wat jong.. 30 minuten later (en wss ook 30km) komt hij er uitgeput aan..
Hoog tijd voor een beetje verfrissing..
nog even met de stok in het water spelen...
En dan met een opgeheven hoofd huiswaarts...
Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden
Comment