Mooie verozrgde reeks waarvan ik best geloof dat er veel werk in zit.
Geheugenkaartdumping zou ik dit dus niet noemen.
Voor mij zou het verhaal sterker worden met enkele foto's minder ....en wellicht één foto meer, ergens in het midden van het verhaal waar je al een glimp of een schaduw van het koppeltje zou zien.... ik probeer maar wat mee te denken.
Voor mij zou het verhaal sterker worden met enkele foto's minder ....en wellicht één foto meer, ergens in het midden van het verhaal waar je al een glimp of een schaduw van het koppeltje zou zien.... ik probeer maar wat mee te denken.
Volledig mee eens. Had me intussen dezelfde bedenking reeds gemaakt.
Geweldige foto's. Mij kan het persoonlijk niet echt schelen of er nu wél of niet een verhaal in zit. De kwaliteit van deze foto's is voor mij stukken hoger dan het leeuwendeel van wat je op dit forum ziet! Dump dus gerust voort!
Mooie composities maar ik vind de foto's te grauw. "Dromerig" en een koppeltje in je omschrijving... 't past niet echt
Toch niet. In Rovinj (Istrië).
Dirk
==> Sorry, dit moest een antwoord zijn op de vraag van Surione. Maar net als ik "Quote" klikte , kwam er een reactie binnen van Nortel. En blijkbaar koppelde het systeem onze beide reacties aan mekaar. Raar.
Volledig mee eens. Ik vind het prachtige foto's die mij heel erg aanspreken. Erg mmoi van omzetting naar zw/w erg veel zorg besteed aan compositie. Echt perfect.
grtjs Wim
"The important thing is not the camera but the eye..............
Comment