Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Meer dan verdiend om in HoF te staan.
Eigenlijk kon heel dit verhaal erin
Bijkomend feit : op die manier staat "Fotoverhalen" ook nog eens in het daglicht, want dikwijls ondergewaardeerd.
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Proficiat met je volledig terechte HOF.
Prachtige reeks, zowel van inhoud als van fotografische kwaliteit. Is een van de weinige keren geweest dat ik een fotoverhaal meerdere keren heb bekeken.
Bijzonder mooi.
Groeten,
Geert Van Dam
Heel sterk hoor (ben zelf HVPK in een woonzorgcentrum, maar dit heb ik er nog niet kunnen uit halen, er is ook het probleem van toestemming en publicatie hé )
De reclame voor de linnenverhuurder is minder vind ik
Heb de reportage voor de 2de maal bekeken.
En ik moet zeggen, ik vind er de correcte woorden niet voor.
"Pakkend" misschien maar ik zie deze beelden liever niet.
ALLE respect gaat hier naar de fotograaf en terecht want dit is een meesterwerkje.
Prachtige bewerking, scherpe beelden, belichting zit correct, het beter werk hier.
Echter, ik word met zulke dingen liever niet geconfronteerd. Zo aftakelen dat je van een ander afhankelijk bent.
Geestelijk nog in orde zijn maar het lichaam dat niet mee wil.
Comment