Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het mysterieuze voorwerp – Deel 1 – De ontdekking !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Het mysterieuze voorwerp – Deel 1 – De ontdekking !

    Leuk dat de stad waar ik woon hier wordt gepost
    Leuke foto's! Kom allemaal op bezoek en kom een koffieke drinken in de Zuute Zonde in Lier
    Echt aan te raden

    Comment


    • #17
      Re: Het mysterieuze voorwerp – Deel 1 – De ontdekking !

      Oorspronkelijk geplaatst door Goele Bekijk bericht
      Leuk dat de stad waar ik woon hier wordt gepost
      Leuke foto's! Kom allemaal op bezoek en kom een koffieke drinken in de Zuute Zonde in Lier
      Echt aan te raden
      www.dezuutezonde.be
      Als we JefP zijn "voorwerp" gaan opzoeken zullen we eens langskomen voor een koffieke!
      Khou u wel op de hoogte!

      Comment


      • #18
        Re: Het mysterieuze voorwerp – Deel 1 – De ontdekking !

        Oorspronkelijk geplaatst door JefP Bekijk bericht
        Hallo Pascal,
        dat heb je scherp gezien,
        dat was (is, want er komt nog een "sequel" om het in film-termen te zeggen) ook de onderliggende bedoeling, niet dat ik Lier wil opdringen, maar het is nu éénmaal een gezellig stadje (sorry beetje chauvinisme ).
        Daarbij heb ik het mysterieuze voorwerp aangegrepen om een aantal foto's, die ik heb genomen, hierin te verwerken die uiteindelijk gaan leiden tot de oplossing van de zoektocht.
        Het hoeft niet altijd een "evenement" te zijn naar waar je naar toe kunt gaan, een "goedkope" citytrip (en het hoeft zeker niet Lier te zijn !) is altijd mooi meegenomen om samen met de wederhelft te flaneren langs de winkelstraten en dan gezellig iets te gaan eten en / of te gaan drinken en dan ook nog mooie plaatjes kunnen schieten (want daar draait het om), wat moet je nog meer hebben ?
        "Carpe diem !"
        Lier is een schone stad en mijn oudste broer is er geboren. Dat komt omdat mijn vader ooit in Berlare gewoond heeft..
        Ik ben er vroeger zelf eer paar keer geweest na een optreden in de cafe van Walter Grootaerts "Het Kruiske" geloof ik? Allez dat doet er nie toe maar een mooi stadje met de typische Lierenaar en gezellige sfeer..Ga zeker nog eens een bezoekje brengen.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #19
          Re: Het mysterieuze voorwerp – Deel 1 – De ontdekking !

          Nutteloze reactie maar moet er toch even uit::

          Ik vind die schapen grappig met die scheve herder

          Lol

          Comment


          • #20
            Re: Het mysterieuze voorwerp – Deel 1 – De ontdekking !

            Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
            Lier is een schone stad en mijn oudste broer is er geboren. Dat komt omdat mijn vader ooit in Berlare gewoond heeft..
            Ik ben er vroeger zelf eer paar keer geweest na een optreden in de cafe van Walter Grootaerts "Het Kruiske" geloof ik? Allez dat doet er nie toe maar een mooi stadje met de typische Lierenaar en gezellige sfeer..Ga zeker nog eens een bezoekje brengen.

            U bedoeld Berlaar aka 'Balder in de volksmond' of echt Berlare in Oost-Vlaanderen?

            Wat betreft het kruiske: dat kan kloppen, luister maar eens naar vuil water (voal water in het Liers). Walter heeft er een nummer opgenomen (Live LP weekends in België) dat dateerd van in 1984 en dat gaat over "Het Kruiske". Heb het achteraf ook pas vernomen daar ik pas in '85 geboren ben.

            Comment

            Working...
            X