Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Television Love

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Television Love

    Ik vind dit heel leuk gedaan en mooi uitgevoerd.

    De foto's zijn goed maar soms had ik net dat beetje meer originaliteit willen zien.

    Als de Tv, of in dit geval Thierry Visie echt de beste vriend van de juffrouw was geweest dan vind ik de foto op je Flickr account waar ze met de TV op café zit het beste van de reeks, gevolgd door die op de bus.

    Waarom? Omdat in beide foto's de TV overkomt als een persoon en niet als een voorwerp. Dit had nog meer kunnen uitgewerkt worden, bvb: TV mee op de passagiersstoel in de auto met de gordel aan, naast elkaar in de bioscoop, samen naast elkaar op het strand of in een park...

    Begrijp me niet verkeerd, het idee en concept zijn beide geweldig maar voor mij had er nog net iets meer ingezeten.

    Toch proficiat

    Groeten

    Mipstoo

    Comment


    • #17
      Re: Television Love

      Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht
      Begrijp me niet verkeerd, het idee en concept zijn beide geweldig maar voor mij had er nog net iets meer ingezeten.
      Ja ergens heb je wel gelijk hoor maar dit project was een schoolopdracht dus moesten we ook ergens rekening houden met de eisen van de leerkracht. En ik wou ook niet perse enkel de nadruk leggen op "beste vriend", het gaat net iets ruimer dan dat hé. Je kan idd nog heel veel andere dingen doen maar als je de voorbeelden die jij geeft neemt, dan heb je misschien te vaak dat het model en de tv gewoon naast elkaar zitten. Maar de leuke reacties geven me zeker een duwtje in de rug. Ik ben ondertussen afgestudeerd maar vond dit project zo leuk dat ik zeker nog eens een reeksje wou maken rond dit thema en ik heb al heel wat leuke ideetjes. Dus er komt nog een vervolg voor de liefhebbers

      Toedels!

      Hanneu
      Nikon D90 |Nikkor 18-105mm

      Comment


      • #18
        Re: Television Love

        Oorspronkelijk geplaatst door Hanneu Bekijk bericht
        Dus er komt nog een vervolg voor de liefhebbers
        Ben ik alvast benieuwd naar
        Jochenvde Photography
        Flickr

        Comment

        Working...
        X