Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Xxx (18+)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Xxx (18+)

    Oorspronkelijk geplaatst door Rockey Bekijk bericht
    Hoi,

    Om eerlijk te zijn zegt gans de reeks me niet veel met uitzondering van foto 6. Contrast op de foto is goed gevonden, zegt mij iets van: eerst in de touwen hangen en dan pitta bestellen 'an other day in paradise '

    Maar heb even op je site rondgezien, mooie foto's staan daar tussen. Staan er ook 2 op van de eroticabeurs, die hadden hier beter gestaan. Mooie z/w bewerking en leuke contrasten, jammer dat je ze hier niet post.
    grtz
    Hoe weet jij dat dat een pittakot is??

    Wat mij betreft: regels zijn regels! (ik wou dat ik hier voor een mod was geweest )

    MVG
    G.
    "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

    Comment


    • #17
      Re: Xxx (18+)

      ik hang daar in de touwen

      Of zou het toch de tekening op de wagen zelf zijn
      'Keep on Clicking'
      Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

      Comment


      • #18
        Re: Xxx (18+)

        Oorspronkelijk geplaatst door Vladibrass Bekijk bericht
        Stonden de dt-regels ook maar in het forumreglement.
        Ge zit hei nie opt skool eh Vladi
        Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

        Comment


        • #19
          Re: Xxx (18+)

          Oorspronkelijk geplaatst door eatjunkbecomejunk Bekijk bericht
          Eg triest dat er twee foto's worden verwijderd. Ik heb de beelden nog ERG ZEDIG in beeld gebracht. Ik probeer een reportage beeld te geven door de ogen van een voyeur. Belgiumdigital is hier blijkbaar nog niet klaar voor. Dat alle taboes de wereld nog niet uit zijn, bevestig je hier klaar en duidelijk. Een gestyleerde vagina mag wel, dit dan weer niet. Een beetje tegenstrijdig vind je niet? Ieder zijn hobby, de mensen doen er niets fout mee. Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken.
          Tenzij u een gestyleerde vagina niet meer als een geslachtsdeel beschouwd, mag dat hier evengoed niet. Als je dan onnozel vindt kan je twee dingen doen. Een meerderheid in de beheerraad zoeken en het forumreglement veranderen of je wenden tot één van de 12.834 andere fora waar alle taboes wel de wereld uit zijn en waar ze wel klaar zijn voor je foto's.

          Over de foto's. Ik mis wel een beetje het verhaal. We zitten hier in het onderdeel 'fotoverhalen'.

          Comment


          • #20
            Re: Xxx (18+)

            heb al schitterend werk van jou gezien, dit is ondermaats, komt misschien door heel dat miserabel gebeuren kweet het niet, maar daar foto's trekken snap ik sowiezo al niet...
            of topic: vind het maar een mottige bedoening zo een "beurs" met een hoop lelijke mensen ....bah
            http://www.jvs-photography.be/

            Comment

            Working...
            X