Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Re: Mijn reis in Zuid Afrika, Zwasiland en Mozambique
Beste vriend,(William ?)
Je mag hier maximum 10 fotos plaatsen. Daarbij wordt verondersteld dat er een verhaal in zit. Jouw bijdrage hier is niets meer dan een verzameling snapshots van een reis. Het kan enkel die mensen interesseren die je ons veelvuldig toont maar voor de doorsnee BD-bezoeker zit er niet veel genietbaars in.
met bovenstaande eens.
denk niet dat dit de bedoeling van dit forumonderdeel is.
zie dit meer als een manier om de limit van max van 3 in de andere forumonderdelen te omzeilen.
grt,bouk.
[Mod]
Er staan te veel foto's. In het forumreglement kan je lezen dat hier max. 10 foto's mogen geplaatst worden, die een verhaal weergeven. De andere foto's werden verwijderd.
Gisterenavond toen het topic geplaatst werd voldeed dit aan het reglement en waren er inderdaad maar 10 foto's.
Boah...ik zie er toch duidelijk een (begin)verhaal in. Kaart, aankomst, ontvangst, vertrek met busje , rijden door landschap naar..... en hier stopt het inderdaad, wel spijtig.
Misschien iets bondiger maken.
Boah...ik zie er toch duidelijk een (begin)verhaal in. Kaart, aankomst, ontvangst, vertrek met busje , rijden door landschap naar..... en hier stopt het inderdaad, wel spijtig.
Misschien iets bondiger maken.
Met uitzondering van de twee laatste, meer iets om op Facebook of zoiets te zetten en te delen met vrienden.
Comment