... is voor camions en landbouwvoertuigen ... zeg ik zo al eens regelmatig.
De kinderen antwoorden dan : das nie waar vake want gij hebt ook nen diesel !
Die stinkende zelfontbrandende vloeistof geniet alles behalve mijn voorkeur ( moest ge het nog niet doorhebben ) dus dacht ik mijn dochters al een beetje op te voeden met het oog op de toekomst. Fijn stof, dieselpartikels ... allez, ge kent den truut wel hé .
Aangezien alles eigenlijk begint bij de "brandstof" ging ik de meisjes daar eens enkele dagen op voorbereiden en zo kwamen we bij de finales brandstofraden .
Twas precies niet met de volle goesting maar de finale mocht dan toch doorgaan na 2 testdagen.
De kinderen antwoorden dan : das nie waar vake want gij hebt ook nen diesel !
Die stinkende zelfontbrandende vloeistof geniet alles behalve mijn voorkeur ( moest ge het nog niet doorhebben ) dus dacht ik mijn dochters al een beetje op te voeden met het oog op de toekomst. Fijn stof, dieselpartikels ... allez, ge kent den truut wel hé .
Aangezien alles eigenlijk begint bij de "brandstof" ging ik de meisjes daar eens enkele dagen op voorbereiden en zo kwamen we bij de finales brandstofraden .
Twas precies niet met de volle goesting maar de finale mocht dan toch doorgaan na 2 testdagen.
Dus wij maar wachten tot er een wagen voorbijkomt op de camping :
Opgelet meisjes ... ... ... goe luisteren ... ... ...
Hanne mag de spits afbijten terwijl Margot blijft twijfelen tussen diesel en benzine
Gerechtsdeurwaarder Wouters schrijft alles duidelijk op
De tegenpartij doet ook een aanval naar de overwinning
en zo gaat het 10 wagens verder waar er enkele venijnig moeilijke tussen zitten
En geloof het of niet die kids kunnen er iets van :
Opgelet meisjes ... ... ... goe luisteren ... ... ...
Hanne mag de spits afbijten terwijl Margot blijft twijfelen tussen diesel en benzine
Gerechtsdeurwaarder Wouters schrijft alles duidelijk op
De tegenpartij doet ook een aanval naar de overwinning
en zo gaat het 10 wagens verder waar er enkele venijnig moeilijke tussen zitten
En geloof het of niet die kids kunnen er iets van :
Comment