Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het macroverhaal: eten of gegeten (!! niet voor gevoelige kijkers of tere magen !
Re: Het macroverhaal: eten of gegeten (!! niet voor gevoelige kijkers of tere magen
Devid,
Je hebt jezelf nog maar eens overtroffen! Dit is ongetwijfeld het spannendste/boeiendste fotoverhaal dat ik al heb gelezen en bekeken . (Initieel: slaagt de vlieg er nog in te ontsnappen??? Vervolgens: zal de sprinkhaan een indigestie oplopen van zoveel sorbet??).
Zeer knap in beeld gebracht! En vind het ongeloofelijk dat die vlieg niet is weggevlogen!! Ze zal het zich ook wel beklaagd hebben!
PS: hoe lang heb je daar staan op kijken?
Vriendelijke groeten, Sven
Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.
Je hebt jezelf nog maar eens overtroffen! Dit is ongetwijfeld het spannendste/boeiendste fotoverhaal dat ik al heb gelezen en bekeken . (Initieel: slaagt de vlieg er nog in te ontsnappen??? Vervolgens: zal de sprinkhaan een indigestie oplopen van zoveel sorbet??).
Zeer knap in beeld gebracht! En vind het ongeloofelijk dat die vlieg niet is weggevlogen!! Ze zal het zich ook wel beklaagd hebben!
PS: hoe lang heb je daar staan op kijken?
in een luttele 5 minuten was alles opgepuzzeld, ik heb me als een gek gewrongen in mogelijke bochten om steeds een zo mooi mogelijk beeld te kunnen krijgen met toch een 60-tal geslaagde foto's waarvan deze 10 als chronologisch verhaal
Re: Het macroverhaal: eten of gegeten (!! niet voor gevoelige kijkers of tere magen
Ik denk niet dat een vlieg nog kan weggvliegen, heb dit zelf eens gezien dat die aan een vinger hangt van een persoon en die man zag nogal enorm af (dacht zelf dat zijn vinger bloedde).Ook de snelheid is enorm rap wanneer hij iets vangt.
een super mooie reeks warvan elke foto op zich een pareltje is
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment