De eerste keer dat ik hier iets post, maar ik vond het wel een leuke...
"Vieze Fur", althans zo wordt Freddie Tratlehner, rapper van De Jeugd van Tegenwoordig op het internet genoemd, is best een expressieve jongen, die heel uitdagend kan doen... Als je dan de menigte uitdaagt, en je waagt je erin... tja, dan moet je de gevolgen dragen. Op zich werden de gevolgen best goed verteerd, en er werd eens hartelijk gelachen. Ik had net het goede standpunt...
Begin van het optreden... crowdwarming
Het tongetje...
De blik (en het druppeltje)...
Vlak bij het publiek op het filmpodium...
Hup, en we gaan crowd-surfen...
De terugkeer...
Er zelf mee kunnen lachen (net als mijn collega fotograaf, Johnny, op de achtergrond)...
Je maatjes die hun lach niet meer kunnen verbergen...
Hup^^, die broek omhoog en...
... nog wat muziek maken met aangepaste teksten over gescheurde onderbroeken en iedereen laten meegenieten...
Mvg
Chris
PS - Foto's gemaakt tijdens Arendonk Zingt en Swingt op 9/5/2009.
"Vieze Fur", althans zo wordt Freddie Tratlehner, rapper van De Jeugd van Tegenwoordig op het internet genoemd, is best een expressieve jongen, die heel uitdagend kan doen... Als je dan de menigte uitdaagt, en je waagt je erin... tja, dan moet je de gevolgen dragen. Op zich werden de gevolgen best goed verteerd, en er werd eens hartelijk gelachen. Ik had net het goede standpunt...
Begin van het optreden... crowdwarming
Het tongetje...
De blik (en het druppeltje)...
Vlak bij het publiek op het filmpodium...
Hup, en we gaan crowd-surfen...
De terugkeer...
Er zelf mee kunnen lachen (net als mijn collega fotograaf, Johnny, op de achtergrond)...
Je maatjes die hun lach niet meer kunnen verbergen...
Hup^^, die broek omhoog en...
... nog wat muziek maken met aangepaste teksten over gescheurde onderbroeken en iedereen laten meegenieten...
Mvg
Chris
PS - Foto's gemaakt tijdens Arendonk Zingt en Swingt op 9/5/2009.
Comment