Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben deze draad al een paar dagen na mekaar komen bekijken en het blijft geweldig
Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.) vroeger op dit forum bekend als wAckO
Ik heb zo genoten van je verhaal. De foto's zijn super...pffff...ik zit elke dag aan de waterkant om dit voor elkaar te krijgen, maar dit boks ik niet voor elkaar.
Dank je wel, ik voel me helemaal blij
Ik heb hun driften deze week in de Uitkerkse polders ook mogen aanschouwen
Schitterend hé... ik bewonder vooral hun fysiek en uithoudingsvermogen - ondoenlijk om dit te projecteren op het eigen liefdesleven
@ alle posters : het doet me echt plezier dat dit 'verhaaltje' (want meer is het niet) zo'n plezier verschaft. Bedankt voor de schouderklopjes
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Een beetje laat Kariboe maar ik wou toch ook nog even op je schouder kloppen
Heb het ganse gebeuren al meerdere keren kunnen volgen in de Uitkerkse polders.
Het zo mooi in een verhaal gieten kan ik niet hoor.
mvg,
Kinglouie
de gustibus et coloribus non est disputandum
Greetz, Artur Bex
Leuke reeks hoor! Wat mij opviel is dat die ene eend die gebeten wordt de hele tijd hetzelfde gezicht heeft,, weet iemand hoe eenden hun expressie, mimiek tonen? Zo lijken het een beetje gevoellozen beesten:P
Nette foto's, heb er van genoten!
Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal My flickrMy site
Comment