Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonevreemd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zonevreemd

Deze jongen zag ik vorig jaar al eens op de nuur zitten (of toch tenminste zijn neef )
    Maar nu zat ie er plots terug, net nu ik een D300 met 18-200 VR aan het uittesten was.
    Aan de andere kant van die muur is namelijk een vijvertje
    Mijn tuin is een werf, met wel al een gegraven gat, maar nog geen water...

Stilletjes de keukendeur open gedaan en door een vliegenraam met lammellen kunnen fotograferen, afstand is ongeveer 12 a 15 meter. Heb een hele reeks, maar de achtergrond is niet om aan te zien, ik laat het hier maar bij. Toch wel een toffe ervaring voor een vogelleek (wath's in a name) als ik.

Re: Zonevreemd

Vind dit een heerlijk plaatje

Comment

Ja maar weer geen verhaal
      Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MatthiasVM Bekijk bericht
        Vind dit een heerlijk plaatje
        Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
        Ja maar weer geen verhaal
        Beide zijn helemaal waar.

Het verhaal zit in de tekst, niet in foto.
        Of toch, het verhaal bij de foto verteld eigenlijk dat een foto nooit de werkelijkheid laat zien. Je hebt een foto met wat er op staat, alles binnen het kader, daar moet de kijker het mee doen.

Een heel goede foto van een wild dier in een menselijke omgeving, maar geen goed verhaal. Deze had dus beter bij dieren gestaan.
        Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

doe mij maar alleen de schaduw van het beest.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
            Beide zijn helemaal waar.

Het verhaal zit in de tekst, niet in foto.
            Of toch, het verhaal bij de foto verteld eigenlijk dat een foto nooit de werkelijkheid laat zien. Je hebt een foto met wat er op staat, alles binnen het kader, daar moet de kijker het mee doen.

Een heel goede foto van een wild dier in een menselijke omgeving, maar geen goed verhaal. Deze had dus beter bij dieren gestaan.
            Ja waarschijnlijk wel, maar bij de foto hoorde volgens mij een verhaal, maar bij nader inzien hebben jullie gelijk. Interpretatiefoutje van mij.

Alvast bedankt voor de reacties.

Comment

Working...
            X