Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

David en Goliath

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• David en Goliath

Gisteren heb ik wat foto's gemaakt van konikpaarden die op een bevroren vijver naar wat eetbaars op zoek waren: (1) en (2). Wat ze blijkbaar best beviel waren de resten van overgebleven rietstengels: (3) en (4). Hierbij hadden de paarden duidelijk geen oog voor de andere bewoners van deze rietpartijen: (5) en (6) en onwillekeurig moest ik aan David en Goliath denken: (7).

(1)

(2)

(3)

(4)

(5)

(6)

(7)
    mijn foto's: www.reneheylen.be

Re: David en Goliath

Die laatste is zéker wel speciaal mooi!

Comment

Ja super die laatste

Comment

Mooi in beeld gebracht. Een knappe reeks met de laatste als topper. Schitterend gewoon. Hoe ver stond je van de dieren?
        [FONT=Century Gothic]Canon EOS 7D Mark II * Canon EOS 40D * EF 24-70mm f/2.8 L USM * EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS * Sigma 70-200mm F2.8 DG OS HSM SPORTS * Sigma TELE CONVERTER TC-2001 * Godox V860II & TT600 * Speedlite 430EX

Comment

Perfekt verhaal
          geen onnodige tekst, foto's spreken helemaal voor zich.
          Magnifiek.
          Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wyca Bekijk bericht
            ...Hoe ver stond je van de dieren?...
            Ik ben de paarden behoedzaam genaderd, stapje voor stapje, zonder veel onverwachte bewegingen en uiteindelijk stond ik er vlakbij. De roodborstjes zaten aan mijn voeten. In deze barre tijden zijn dieren al blij dat ze iets eetbaars vinden denk ik en laten ze hun angst voor menselijke aanwezigheid varen als je wat omzichtig te werk gaat.

Comment

Prachtig beeldverhaaltje
              Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Volgens mij heb je hier in alle euforie dit verhaal willen vertellen met 7 beelden terwijl je hetzelfde kon vertellen met 2 beelden, als je de vierde en laatste foto alleen had getoond was het verhaal even sterk. Begrijp me niet verkeerd, de andere beelden zijn niet slecht, maar met minder komt het volgens mij sterker over.

Oorspronkelijk geplaatst door dzumbo Bekijk bericht

[/CENTER]
                Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
                  Volgens mij heb je hier in alle euforie dit verhaal willen vertellen met 7 beelden terwijl je hetzelfde kon vertellen met 2 beelden, als je de vierde en laatste foto alleen had getoond was het verhaal even sterk. Begrijp me niet verkeerd, de andere beelden zijn niet slecht, maar met minder komt het volgens mij sterker over.
                  Ik had me die bedenking gisteren ook gemaakt, dan de reeks nog eens opnieuw bekeken en toch tot de vaststelling gekomen dat elke foto toch z'n waarde heeft binnen het verhaal. Persoonlijke mening uiteraard
                  Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Die laatste foto : goed gezien hoor
                    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                    flickr

Comment

Bedankt voor al de reacties en meningen.
                      Misschien kon het iets korter maar volgens mij zijn de 3 laatste foto's, waarbij je het roodborstje steeds beter te zien krijgt, wel essentieel. De beginfoto's zijn bedoeld als sfeerbeelden ter verduidelijking.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dzumbo Bekijk bericht
                        Ik ben de paarden behoedzaam genaderd, stapje voor stapje, zonder veel onverwachte bewegingen en uiteindelijk stond ik er vlakbij. De roodborstjes zaten aan mijn voeten. In deze barre tijden zijn dieren al blij dat ze iets eetbaars vinden denk ik en laten ze hun angst voor menselijke aanwezigheid varen als je wat omzichtig te werk gaat.
                        Inderdaad, zolang je het maar rustig houdt geraak je dicht bij een onbekend paard.
                        ::: Flickr :::

Comment

Mooie reeks! En dat zeg ik niet alleen omdat ik een paardenliefhebber ben
                          Vind nr.2 ook wel speciaal. Bijna poëtisch
                          Mooi werk!
                          http://blackletterday.wordpress.com

Comment

Gave serie.
                            Nikon D70S, Nikkor 18-70 DX, Tamron 70-300

Comment

Working...
                            X