Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bronzen bevroren beelden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bronzen bevroren beelden

Doods lijken de bronzen beelden in een bevroren omgeving.
    Schril contrast met een vogeltje op zoek naar iets eetbaar in deze vriezige koude.
    Ben daar niet lang gebleven. Ik begon op één van die beelden te lijken.
    Graag jullie commentaren.
    grtz
    E1000

Nikonspul

Re: Bronzen bevroren beelden

Je hebt volgens mij je achtergrond vrij hard doorgedrukt met als gevolg dat je een witte rand rond je beelden krijgt, vooral de eerste 2 hebben het fel.

Je 3e doet me hdr achtig aan, op zich geen slechte foto maar ik vind het jammer dat de bomen scheef groeien ;-)

Ik vind de laatste 2 foto's minder bijdragen aan het geheel omdat je eerste 2 vrij neerslachtige beelden zijn en de laatste 2 minder.

Ik krijg het er spontaan kou van dus als dat je bedoeling was ben je zeker geslaagd ;-)

Comment

Re: Bronzen bevroren beelden

Oorspronkelijk geplaatst door emile Bekijk bericht
      Doods lijken de bronzen beelden in een bevroren omgeving.
      Schril contrast met een vogeltje op zoek naar iets eetbaar in deze vriezige koude.
      Daarvoor heb je die 4 foto's niet nodig, gebruik enkel het hoogst nodige beelmateriaal.
      "Minder is meer" is iets wat ook bij fotografie van tel is, tenminste als je mensen wil blijven boeien.
      Oorspronkelijk geplaatst door emile Bekijk bericht
      Ben daar niet lang gebleven. Ik begon op één van die beelden te lijken.
      Dat had een derde foto kunnen zijn.

Nog sterker had geweest als je dat vogeltje gefotografeerd had boven op een van die beelden. dan zou je hetzelfde kunnen vertellen in één enkel beeld.
      Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Working...
      X