Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

walk with me...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• walk with me...

heerlijk zo een beetje ergens rondwandelen & mensen kijken... Barcelona december 2008

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

more walking
    Scotty... beam me up !!!

Re: walk with me...

prachtige reeks!

Comment

Een niet alledaagse blik op Barcelona, maar o zo sterk. Ik had eerst mooi geschreven, en al zijn het stuk voor stuk prachtige foto's, mooi is niet het juiste woord. De foto's stralen voor mij hardheid , troosteloosheid en vereenzaming uit, zoals je die vaak in achtergestelde buurten in een grootstad ervaart. Dan is mooi dus niet het juiste woord.
      Ik heb hier én van de foto's én van het verhaal genoten.... Zoals ik gewoon ben van de fotograaf lana. Ik ben fan.
      Geniet van foto's maken

Comment

Sterke reeks waarbij in elke foto een klein verhaaltje schuilt.
        3, 9 en 10 zijn mijn favorietjes.
        Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chris Bekijk bericht
          Een niet alledaagse blik op Barcelona, maar o zo sterk. Ik had eerst mooi geschreven, en al zijn het stuk voor stuk prachtige foto's, mooi is niet het juiste woord. De foto's stralen voor mij hardheid , troosteloosheid en vereenzaming uit, zoals je die vaak in achtergestelde buurten in een grootstad ervaart. Dan is mooi dus niet het juiste woord.
          Ik heb hier én van de foto's én van het verhaal genoten.... Zoals ik gewoon ben van de fotograaf lana. Ik ben fan.
          Prima verwoord. Wil me hierbij aansluiten.
          Proficiat voor je fotografisch oog.

Ik raad iedereen aan je more walking ook te bekijken. Bevat enkele superieure straattoneeltjes.

Henri
          Last edited by kodachrome; 5 januari 2009, 15:52.
          lidnummer: BD0435BE

Comment

Menskens en Lana; dat is zoals de zon en de maan, koffie en melk, winter en zomer, zee en zand, .... met elkaar verbonden in mooie harmonie.

Prachtig werk Inge!
            [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Lana, echt prachtig gedaan!!
              ...Nikon D70S, Nikon D300, hoop glaswerk, flitsje...

http://www.esveaa.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                Sterke reeks waarbij in elke foto een klein verhaaltje schuilt.
                Yep, bijzonder knap!
                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chris Bekijk bericht
                  Ik volg helemaal, het is een fijne wandeling met jou. Jij ziet veel en weet het dan nog in een boeiende beeldopbouw te gieten ook.
                  Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Boeiend en verhalend...
                    Greetz, Kariboe
                    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Zeer, zeer sterke beelden dit. Hier kan ik echt van genieten.
                      De dag dat ik dit soort foto's kan maken ben ik een gelukkig man.

Knap werk!
                      http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Zeer knappe beelden. Daar kan de beste fotograaf nog van leren en dat zeg ik niet zomaar. Ik vind zelfs dat je misschien enkele verkeerde keuzes hebt gemaakt. Ik vind dat er toch hier en daar nog mooiere foto's in de 'more walking' reeks zitten. Ik kan nu wel nog spreken over onscherpte en wat overbelichting op sommige foto's en blablabla, maar meestal komt dat de foto alleen maar ten goede...
                        Sony Alpha 200 met SONY 18-70 mm/3,5-5,6

Comment

Het is waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar de laatste foto vindik nogal grof overkomen in een reeks die 'walk with me' noemt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noeninckx Bekijk bericht
                            Het is waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar de laatste foto vindik nogal grof overkomen in een reeks die 'walk with me' noemt
                            nee, is natuurlijk helemaal niet zo bedoeld hé
                            Scotty... beam me up !!!

Comment

Hehe, weet ik wel hoor. Ja het mss grof maar ik moest er toch stiekem beetje mé lachen Mooie reeks voor de rest hoor. Ik kan voorlopig alleen op men gevoel afgaan want schaf me morgen pas men eerste reflex aan

grtz

Comment

Working...
                              X