Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
@Sannepoes......
Mag ik alvast een bestelling plaatsen voor enkele kunstwerkjes voor Halloween 2009 ?
kan je misschien enkele tips geven om het zelf te doen
is zo moeilijk niet
dit is best wel veel werk hoor
dochter van 17 heeft meegeholpen
'k zou graag volgend jaar onze schoolhal ook zo mooi maken. Hoeveel weken op voorhand beginnen we best?
Alle gekheid op een stokje. Wat gereedschap gebruik je en hoe begin je eraan, en verzin je die patroontjes om uit te snijden of haal je prenten ergens uit en teken je die eerst op de pompoen?
dat komt er van als je goed gezind bent bouk
ik denk altijd maar " als je zelf lacht dan schijnt de zon voor iedereen zelf op een regen dag
ik weet het zijn er misschien wel veel
maar goed wakker was je nog niet deze morgen ik tel er 25
@Sannepoes ik zal je een mailtje sturen als hoe het in elkaar zit later op de dag
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
deze foto's ga ik zeker tonen aan de kinderen volgende week wanneer ik weer moet werken...
die van tygetje zal zeker aanslaan...wij zijn de winnie de pooh klas in school
we hebben zelf een pompoen bewerkt, maar was lang zo mooi niet...een gewoon griezel gezicht
fantastisch gewoon , heb het genoteerd voor mijn "spooklas" volgend jaar....
groetjes jacky
hoi allen deze even terug naar boven gehaald om jullie terug in de stemming te brengen voor dit jaar
ga er vandaag aan beginnen
nog veel werk voor de boeg
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment