Op zondag 26 oktober ontstond om 5 uur een hevige brand in de industriële bakkerij La Lorraine in Ninove.
Vanuit onze keuken zagen we om 8u30 de hevige rook. Na een snel ontbijt, ben ik op de fiets op reportage vertrokken...
1. De rook ging door de straat 'Preulegem'.
2. Zicht op de rook vanop één van de wandel- en fietspaden die ik gebruikte om aan de andere kant te geraken en niet door de rook in het cetrum te hoeven.
Aan de ander kant mochten iedereen tot heel dichtbij de fabriek. Onbegrijpelijk eigenlijk.
De vlammen waren niet meer te zien, enkel nog hevige rookontwikkeling.
3.
4. Met de focus op het bord van La Lorraine...
5.
6.
7.
8.
9. Uiteindelijk werd iedereen na een dik half uur door deze brullende poltieman dan toch verplicht achteruit te gaan wegens ontploffingsgevaar...
10. ... behalve de pers. Die bleven nog eventjes...
Vanuit onze keuken zagen we om 8u30 de hevige rook. Na een snel ontbijt, ben ik op de fiets op reportage vertrokken...
1. De rook ging door de straat 'Preulegem'.
2. Zicht op de rook vanop één van de wandel- en fietspaden die ik gebruikte om aan de andere kant te geraken en niet door de rook in het cetrum te hoeven.
Aan de ander kant mochten iedereen tot heel dichtbij de fabriek. Onbegrijpelijk eigenlijk.
De vlammen waren niet meer te zien, enkel nog hevige rookontwikkeling.
3.
4. Met de focus op het bord van La Lorraine...
5.
6.
7.
8.
9. Uiteindelijk werd iedereen na een dik half uur door deze brullende poltieman dan toch verplicht achteruit te gaan wegens ontploffingsgevaar...
10. ... behalve de pers. Die bleven nog eventjes...
Comment