Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deel 2 van het zwijntje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Deel 2 van het zwijntje

Psst, ... Mogelijk is Zwarte stillekes ondergedoken na al de grote media aandacht - Laten we hopen dat het zwijntje plots wederom komt opduiken, eens de stilte is teruggekeerd langs de weilanden.

Mijn complimenten aan de fotograaf voor het betonen van dit hartverwarmende beeldverhaal tussen dier en dier. Een mens wordt daar genegen van.
    *CANON EOS 600D*
    ~ klein beginnen, groot eindigen ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Topolino° Bekijk bericht
      Psst, ... Mogelijk is Zwarte stillekes ondergedoken na al de grote media aandacht - Laten we hopen dat het zwijntje plots wederom komt opduiken, eens de stilte is teruggekeerd langs de weilanden.

Mijn complimenten aan de fotograaf voor het betonen van dit hartverwarmende beeldverhaal tussen dier en dier. Een mens wordt daar genegen van.

Bedankt Topolino

Ook aan al de andere die een reactie plaatsten , het was een prachtervaring die men niet dikwijls meemaakt , ik zou zeggen op naar de volgende
      Nikon D7000 en D7100 -- Sigma AF 150-500mm f5-63 DG OS HSM Nik . Canon G10
      http://www.google.com/profiles/dieder.plu

Comment

yep, even tof als deel 1!
        Bijzonder, vooral de groepsfoto

Comment

je hebt er een prachtig verhaal van kunnen maken.
          zou inderdaad jammer zijn als hier stroppers aan het werk zijn geweest
          je hebt van die mensen die nergens voor terug schrikken
          wees blij met je prachtige kennismaking van dit dier...
          zo iets is niet voor iedereen weggelegd
          heb echt genoten van je verhaal
          alle foto's zijn prachtig
          weet niet welke ik de beste vind er zijn uitschieters bij maar ik heb geen voorkeur
          bedankt voor het laten meegenieten van z'n een prachtig verhaal
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
          X