Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lady in red

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lady in red

Model : morgan
    Camera : Canon 30D
    Lens : Tamron 28-75 f/2.8 & Canon EF 28 f/1.8

de "lady" draagt rood, en is dus echt niet als de anderen mensen die zijn met zwaart of "sad" kleuren.
    Ze is niet als de anderen.
    Waarom ? wat maakt haar "speciaal" ?
    rood is ook de kleur van liefde.
    is het mogelijk op liefde gevalen met iemand die u ziet op straat ?
    u kan haar volgen, en contact proberen ... maar "most of the time" het werkt niet, en moet u de lady laten en gaan ....

Last edited by ZARk; 30 oktober 2008, 10:29.
    Canon 5D2 + Canon 24-70L + Canon 50 1.4 USM + Canon 28 1.8 USM + Canon 100 2.0 USM
    websites : http://www.zark.be & http://www.flickr.com/photos/zark22/

Re: Lady in red

En wat is het verhaal???????
    er niet uitgehaalt wat erin zit bij de volledige reeks.

Comment

De bedoeling is dat je er inderdaad een verhaal van maakt met wat tekst en niet zomaar fotoverhalen gebruikt om 10 foto's te posten.
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Ik vindt dit een heel erg goed verhaal.
        Hierbij kan ik me zonder begeleiding van storende woorden mijzelf indenken daar te lopen met mijn vrouw of liefde of vriendin of maitresse.

Ik kan hierbij bedenken wat zo vaak gebeurd als ik op straat mensen sta te fotograferen.
        Je volgt ze rustig en onopvallend en plots ziet ze je.

Ik kan me voorstellen dat ik mijn stille liefde, het meisje met de rode jas stiekum aan het stalken ben.

Ik heb fantasie, ik kan dat.
        Met een beetje wil kan iedereen dat maar dan moet men dat wel willen.
        Sommige verhalen zijn zo evident van zichzelf dat verklaringen naar mijn gevoel afbreuk doen

Onderwerp hier is Lady in Red en welke van mijn bovenstaande associaties hierbij past is geheel aan mij.
        En dat maakt dit verhaal in mijn ogen sterk.

Maar als het niet mag, en het mag niet, beperk je tot heel erg weinig aan de kop van de serie en vraag om de associatie van de kijker, die van jezelf heb je al.
        En verder zijn het maar 5 foto's
        Last edited by Irineas; 30 oktober 2008, 00:26.
        Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

inderdaad, dank u irineas.
          ik begrijp niet uw latste commentaar "Maar als het niet mag, en het mag niet"

u hebt mijn bedoeling totaal begrijpen, en ik denk dat een fotoverhaal heeft geen woorden nodij. Want woorden zal een andere visie van de photos geven.

de "lady" draagt rood, en is dus echt niet als de anderen mensen die zijn met zwaart of "sad" kleuren.
          Ze is niet als de anderen.
          Waarom ? wat maakt haar "speciaal" ?
          rood is ook de kleur van liefde.
          is het mogelijk op liefde gevalen met iemand die u ziet op straat ?
          u kan haar volgen, en contact proberen ... maar "most of the time" het werkt niet, en moet u de lady laten en gaan ....

ps: zorry voor mijn slecht nederlands, maar ik ben frans/engels taalig ^^
          Canon 5D2 + Canon 24-70L + Canon 50 1.4 USM + Canon 28 1.8 USM + Canon 100 2.0 USM
          websites : http://www.zark.be & http://www.flickr.com/photos/zark22/

Comment

geen eenvormigheid,
            geen samenhang ,tenzij
            1. lady in red: rugaanzicht
            2. lady in red: zijaanzicht
            3. lady in red: nogmaals rugaanzicht
            4. lady in red: smile
            5. lady in red: verloren ts de massa

conclusie: snapshots voor familiealbum.

Henri
            lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
              geen eenvormigheid,
              geen samenhang ,tenzij
              1. lady in red: rugaanzicht
              2. lady in red: zijaanzicht
              3. lady in red: nogmaals rugaanzicht
              4. lady in red: smile
              5. lady in red: verloren ts de massa

conclusie: snapshots voor familiealbum.

Henri
              Niet mee eens, zie mijn eerdere commentaar.
              het gaat niet over de gelijkvormigheid van de compo's

Oorspronkelijk geplaatst door ZARk Bekijk bericht
              inderdaad, dank u irineas.
              ik begrijp niet uw latste commentaar "Maar als het niet mag, en het mag niet"

ps: zorry voor mijn slecht nederlands, maar ik ben frans/engels taalig ^^
              Ik bedoel het volgende;
              Als het niet mag om foto's zonder commentaar te plaatsen dan moet je ze helaas met commentaar plaatsen.
              Maar hou het zo minmaal mogelijk en als een noodzakelijk kwaad.

In english.
              When it is not allowed to place any foto story without text lines, ( in this topic this is not allowed ), please keep the needed words as minimum as possible.
              As you can see, i have an imagination that is still fully functionable, but that is not the case for everybody.
              So the lines of text are needed for the less fortunated in imagination en fantasy.
              But do it as minimal as possible is my strong wish.
              I really do like this story.
              It reminds me of a girl i once adored but could not reach out for. Well i told it in dutch allready
              Last edited by Irineas; 30 oktober 2008, 00:25.
              Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Ik vind het zelf mooie foto's. Je moet zonder tekst je fantasie wat laten werken en dan kan je gerust een samenhang / verhaal vinden. Het geeft ook de kans om je eigen verhaal eraan te maken, je eigen interpretatie. Je wordt niet geforceerd om het verhaal van de TS te delen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                  Ik vind het zelf mooie foto's. Je moet zonder tekst je fantasie wat laten werken en dan kan je gerust een samenhang / verhaal vinden. Het geeft ook de kans om je eigen verhaal eraan te maken, je eigen interpretatie. Je wordt niet geforceerd om het verhaal van de TS te delen.
                  Ik hou van deze kritiek .
                  Wat ben ik het ontzettend met je eens, echt.

Comment

De foto's zeggen me niet veel....

Het verhaal daarentegen kan ik ook zeker waarderen...zelfs wanneer die speciale persoon in dezelfde kleuren rondloopt als de meute...toch zal ze in mijn beleving de enige met kleur zijn...alleen haar gestalte zie ik...de rest vervaagd...

Liefde maakt blind, liefde laat ons vreemde dingen doen en zien...

En jouw soulmate loopt ook ergens in die meute....prachtig
                    Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Working...
                    X