Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een hele leuke miniserie die eigenlijk niet in fotoverhalen hoeft door de lengte van het verhaal , maar door het verhaal en diens actie daarom hier wel degelijk erg passende is.
Jammer dat je je verplicht voelde om die teksten er bij te zetten.
De foto's geven dit helemaal weer.
Deze foto's maken dat ik meteen terug duik naar een goede 25 jaar geleden , en de momenten van mijn kinderen hun ontdekkingstochten in deze wereld.
Ik zie mijn zoontje nog "zijn" stukje moestuin water geven.
De interactie welke deze foto's hebben op mijn huidige zijn, mijn herinneringen,. mijn emotie.
Dat is wat deze serie gewoon erg goed en sterk maakt.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment