Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Compact en toch compleet verhaal over een dierlijk aspect in het bos, waarbij uitersten tegenover elkaar gebracht werden in een knap geheel.
Zorgvuldig gekozen opbouw. Spijtig dat vele bezoekers de weg naar deze sectie van het forum nog niet gevonden hebben.
BeeDee, Cromagnonman, Henri en David, bedankt voor de reacties.
David, niet het vinne, maar het Heidebos in Wachtebeke (O-VL). Een prachtig uitgestrekt natuurgebied met mooi aangelegde wandelpaden. Een echte aanrader voor natuurliefhebbers.
Heel mooi fotografisch verhaal over een stukje natuur dat op het eerste zicht niet zo spectaculair lijkt, maar door jouw goed gekozen en prachtig uitgevoerde foto's een wereld vol diverse wezens en levensvormen en zelfs dramatiek blijkt te zijn.
Om in woorden te beschrijven wat je allemaal op die vier beelden ziet, heb je vele bladzijden nodig....
Door het samenbrengen van die 4 beelden en de paar goed gekozen zinnen ertussen ontplooit zich een boeiend verhaal. Ik van jouw verhaaltechniek waaruit een grote aandacht en zlefs liefde voor de natuur spreekt.
libel: Bruinrode heidelibel (Sympetrum striolatum)?
daar wel een beetje spijtig dat het lijfje niet wat meer scherp was, maar dat ligt vooral aan mijn zelf libellen willen kunnen determineren vanop foto mss
Deze foto's zijn zo sterk en eenvoudig en pakkend.
Ik heb echt moeten kijken waarom dat zo was.
Het antwoord was eenvoudig simpel en voor de hand liggend.
Dit is realistische fotografie.
Zo is het gezien, vastgelegd en weergegeven.
Hulde, Chapeau, Brava.
Hier zie je het oog van de fotograaf in zijn werk.
Die omgeving is geheel natuurlijk gehouden waardoor het onderwerp daar dan ook deel van uit maakt.
Ik geniet met mijn liefde voor de natuur .
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment