Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I had a dream

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: I had a dream

prachtig hoor. 1e wel de voorkeur vanwege het witte licht aan het einde..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
      vind het wel iets hebben
      een van de weinige waar nog foto's in staan in al je andere topics staan rode kruisjes hoe lang laat jij je foto's eigenlijk staan
      proficiat met je verjaardag vandaag was lang zoeken voor ik er eentje met foto's te pakken had
      Dank voor de verjaardagswensen.
      Meestal laat ik staan tot ik geen plaats meer heb bij mijn server en dan ben ik verplicht wat op te kuisen.
      Ik denk dat je niet al te grondig gezocht heb want er staan nog zeker meer dan 150 op BD (postings van 2007 en 2008)

Henri
      lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
        Dank voor de verjaardagswensen.
        Meestal laat ik staan tot ik geen plaats meer heb bij mijn server en dan ben ik verplicht wat op te kuisen.
        Ik denk dat je niet al te grondig gezocht heb want er staan nog zeker meer dan 150 op BD (postings van 2007 en 2008)

Henri
        ja die heb ik ook zien staan maar ik ga max 6 maanden terug hoor anders kan je nog topics ophalen van 2007 en verder en dan komt er geen eind aan .
        is de bedoeling om ze nog even onder de aandacht te brengen
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
        X