Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

!!!Dit zijn geen souveniers !!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• !!!Dit zijn geen souveniers !!!

Vandaag met de kids een uitstapje gedaan naar Blankenbergen. Van't zandsculptuur naar Sealife gegaan. Kinderen volgen alles met veel interesse .. en dan ineens moet je dit uitleggen. Kijken jullie even mee. Ik werd er even stil van. Woorden zijn er niet nodig.

Is dit nog normaal??

Geef mij maar dit beeld!!

Digi-Steve

Re: !!!Dit zijn geen souveniers !!!

Is dat bij sealife zelf ?
    Indien ja, mag deze foto op duiksites gepubliceerd worden?

bijna chinese toestanden
    alhoewel, die doen er nog iets mee

Comment

zonder de reden/oorzaak bij de eerste opname, kunnen we toch moeilijk een oordeel geven of het normaal is!!
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Even een woordje uitleg.

Een container met tienduizend dode zeepaardjes is vanaf morgen te zien in het Sea Lifecentrum in Blankenberge. De GAD (Groep Anti Drugs), het team van de douane dat zich ook bezighoudt met het onderscheppen van illegale zendingen van zeldzame en bedreigde diersoorten, nam de lading op de luchthaven van Zaventem in beslag.

Tegen kaalheid en impotentie
        “De lading kwam van Guinea en was op weg naar China”, aldus Steve Vervaecke van Sea Life Blankenberge. De tienduizend zeepaardjes werden levend in de zon gedroogd. “Chinezen gebruiken gedroogde zeepaardjes in hun traditionele medicijnen om kwaaltjes als kaalhoofdigheid en impotentie te bestrijden”, licht Vervaecke toe.

Kwetsbare dieren
        Sea Life en GAD wilden de dode diertjes tentoonstellen om vooral mensen die naar het Verre Oosten reizen, aan te manen geen zeldzame dieren te kopen als souvenir en geen medicijnen te kopen waarin zeepaardjes verwerkt zijn.

In de container werden twee soorten zeepaardjes gevonden die allebei beschermd zijn en beschouwd worden als kwetsbare dieren, aldus Sea Life.
        Digi-Steve

Comment

Je uitleg geeft toch en meerwaarde aan het verhaal. Bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
            Je uitleg geeft toch en meerwaarde aan het verhaal. Bedankt!
            yep mee eens, bedankt voor de uitleg.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Nu ist me klaar.
              Ik dacht al dat ze die zeepaardjes bij sealife verkochten, gelukkig is dat dus niet het geval.
              Goed initiatief dan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digi-Steve Bekijk bericht
                Even een woordje uitleg.

Een container met tienduizend dode zeepaardjes is vanaf morgen te zien in het Sea Lifecentrum in Blankenberge. De GAD (Groep Anti Drugs), het team van de douane dat zich ook bezighoudt met het onderscheppen van illegale zendingen van zeldzame en bedreigde diersoorten, nam de lading op de luchthaven van Zaventem in beslag.

Tegen kaalheid en impotentie
                “De lading kwam van Guinea en was op weg naar China”, aldus Steve Vervaecke van Sea Life Blankenberge. De tienduizend zeepaardjes werden levend in de zon gedroogd. “Chinezen gebruiken gedroogde zeepaardjes in hun traditionele medicijnen om kwaaltjes als kaalhoofdigheid en impotentie te bestrijden”, licht Vervaecke toe.

Kwetsbare dieren
                Sea Life en GAD wilden de dode diertjes tentoonstellen om vooral mensen die naar het Verre Oosten reizen, aan te manen geen zeldzame dieren te kopen als souvenir en geen medicijnen te kopen waarin zeepaardjes verwerkt zijn.

In de container werden twee soorten zeepaardjes gevonden die allebei beschermd zijn en beschouwd worden als kwetsbare dieren, aldus Sea Life.
                Mooi van Sea Life maar helaas zal het geen bal uithalen. Chinezen hebben hun cultuur, inclusief alle "middeltjes" tegen kwaaltjes en dergelijke. Denk niet dat Sea Life hier veel gaat kunnen aan veranderen.
                Tommy
                My homepage : www.digitalviolence.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TommyG Bekijk bericht
                  Mooi van Sea Life maar helaas zal het geen bal uithalen. Chinezen hebben hun cultuur, inclusief alle "middeltjes" tegen kwaaltjes en dergelijke. Denk niet dat Sea Life hier veel gaat kunnen aan veranderen.
                  Nope Idd kunnen ze ook niet. En dat zal voor veel dingen zo zijn. Onlangs zag ik een videofragment over stierengevechten. Dat gaat er ook echt over. En daar zullen ze ook niks aan kunnen doen. Maar vind het wel cool dat ze het zo aan de buitenwereld tonen. Ga zelf even kijken in Sealife en ik kan je meegeven dat je toch even stil wordt als je die glazen bak ziet met duizende van deze diertjes. En dit wou ik ook even delen hier op BD. Ik vind het echt jammer dat we in zo'n wereld moeten leven.
                  Digi-Steve

Comment

Working...
                  X