Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Er was veel volk meer dan dat ik had verwacht. Zelfs Roger De Vlaminck was er ook . Het was prachtig weer meer dan 50 ballonnen met erna vuurwerk met de nadruk op vuur en daarna echt vuurwerk. Aangename dag + toffe sfeer
Het was inderdaad een mooi evenement, zelfs het weer zat mee.
De opmerking over de kaders is hier terecht, bij een reeks moet er toch enige samenhang zijn. Zo vind ik het hier ook een beetje jammer dat de kleuren van de lucht zo verschillen van staalblauw naar helder blauw tot zelfs paars.
Het was inderdaad een mooi evenement, zelfs het weer zat mee.
De opmerking over de kaders is hier terecht, bij een reeks moet er toch enige samenhang zijn. Zo vind ik het hier ook een beetje jammer dat de kleuren van de lucht zo verschillen van staalblauw naar helder blauw tot zelfs paars.
Maar op zich is er met de foto's niets mis.
Helemaal mee eens.
Verder moet je ook dezelfde maten proberen aan te houden.
Overigens vind ik foto drie de minste doordat ik de manden mis, dus de ondergrond waarop dit plaatsvind.
Ik weet, die is chaotisch, veel bezige mensen.
Maar dat is dus juist deel van het geheel en dus het fotoverhaal.
Groeten maar weer
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment