Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Italiaanse Restaurant en toeristen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Italiaanse Restaurant en toeristen

Bij het lezen van dit bordje gingen de wenkbrauwen bedenkelijk naar beneden.
    Waarom toch deze vreemde uitspraak?

De verklaring was terug te vinden aan de ander zijde van de voorgevel . . .

We zijn er uiteindelijk maar niet naar binnen gegaan.
    We waren per slot van rekening toeristen in de zuiverste vorm
    [FONT=Century Gothic]Canon EOS 7D Mark II * Canon EOS 40D * EF 24-70mm f/2.8 L USM * EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS * Sigma 70-200mm F2.8 DG OS HSM SPORTS * Sigma TELE CONVERTER TC-2001 * Godox V860II & TT600 * Speedlite 430EX

Re: Italiaanse Restaurant en toeristen

Opmerkelijke uitspraken die ze op dat bord plaatsen
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Misschien is de concurent deze bordjes komen plaatsen

Comment

Tja, ik zou zeker naar binnen gaan en niet moeilijk doen. Maar den Italiaan zal je enkel maar goed behandelen als je ook zijn taal spreekt. Fransen zijn chauvinisten en de Italianen nog een schepje of twee erbij.
        Die toeristen, waar die brave man een hekel aan heeft wegens "grote cultuur barbaren", verlangen dezelfde smaak als bij hun eigenste lokale pizzaboer. Waar de smaak aangepast is aan de lokale eetcultuur, zijn de wortelstamppot met boerenworst. Niet dat er iets mis is met onze lokale volkskeuken. Maar gaan zagen bij nen Italiaan in zijn eigenste land dat de pastasaus niet dezelfde fijne smaak heeft als de overheerlijke saus die bij den Aldi steeds in dozen per 6 kan kopen en dat dan vergelijken met de kwaliteit van nen ras echten Italiaan in zijn eigen natie.
        Nu bedoel ik niet dat jij een zaag bent maar ze zullen zo al enige ervaren hebben. Als ik bij de locals wil gaan eten zorg ik steeds dat er een local meegaat of dat die voor mij een zitje fikst.
        Flickr één
        Flickr two

Comment

Reden te meer om binnen te gaan en te proeven van de echte Italiaanse keuken.

@ Bigfoot: waar zegt die man dat toeristen "grote cultuurbarbaren" zijn?

Comment

aha
            Precies om die toeristen te vermijden staat het er enkel in het engels?

methinks dat de uitbater een handig salespraatje heeft om den toerist te lokken. Zou het kunnen dat dit restaurantje toch een béétje op t toeristisch traject ligt......
            that said: goed dat ie t meent met zn publiek qua ingredienten. Misschien maken zijn naburige confraters zich er makkelijker vanaf met Sacla pottekes.
            http://www.effieweg.tk

Comment

Working...
            X