Wegens de WAK (week van de Amateurkunsten) ben ik vandaag een bezoekje gaan brengen in Tienen en omgeving. Hierbij waren er diverse kunstenaars actief bezig met hun hobbie - ik ook maar dan met de 400D en de 50mm 1.8 rond mijn hals.
In deze reeks heb ik 2 locaties proberen vast te leggen van gepassioneerde amateurkunstenaars in actie. Met dank omdat ik hierbij mocht fotograferen.
De kalligrafiste of kalligrafe (tja hoe heet zo iemand) in actie. Nou ja "actie" is een groot woord, want gewoon ernaar kijken maakt je al rustig.
Alles klaarleggen
de eerste pennetrek
de potjes Ecoline inkt
nog enkele pennetrekjes
Het resultaat
... en hop, naar een andere locatie in Tienen, effe passeren via een ART-Installatie (foto vervangen door een link) en dan naar ...
De schildershoek met levend modelletje.
stil blijven zitten
concentratie
is 't nog lang
In deze reeks heb ik 2 locaties proberen vast te leggen van gepassioneerde amateurkunstenaars in actie. Met dank omdat ik hierbij mocht fotograferen.
De kalligrafiste of kalligrafe (tja hoe heet zo iemand) in actie. Nou ja "actie" is een groot woord, want gewoon ernaar kijken maakt je al rustig.
Alles klaarleggen
de eerste pennetrek
de potjes Ecoline inkt
nog enkele pennetrekjes
Het resultaat
... en hop, naar een andere locatie in Tienen, effe passeren via een ART-Installatie (foto vervangen door een link) en dan naar ...
De schildershoek met levend modelletje.
stil blijven zitten
concentratie
is 't nog lang
Comment