Deze middag moest ik plots remmen voor een eend die met haar tien kuikentjes doodleuk een drukke baan overstak. De auto die achter mij reed, stak mij gelukkig niet voorbij want dan waren er zeker een paar aan het wegdek blijven plakken . 'k Parkeerde vlug mijn auto op een zijbaantje en zag toen het hele gezelschap voorbij de ingang van een garage paraderen
'k Kon met een mevrouw van de garage nog juist hun hond terug binnen brengen want de kleintjes moesten en hindernis nemen die voor de meeste wat te hoog was.
Hé mama wacht op ons !!!
Maar uiteindelijk geraakten ze er allemaal op en weg waren ze.
Maar nog altijd geen water in zicht. Dan maar zoeken naar de verkeerde kant.
Volgens mama kwamen we wat te dicht bij en dus allemaal dicht bijeen alhoewel mijn camera op volledige zoom stond en we veraf waren.
Dan maar de andere kant op en gelukkig want daar ligt de vijver van de buurman en daarachter een natuurgebied met water. Hopelijk halen de kleintjes het want volgens de buurvrouw zijn er daar veel eksters die graag kleine eendjes lusten
'k Kon met een mevrouw van de garage nog juist hun hond terug binnen brengen want de kleintjes moesten en hindernis nemen die voor de meeste wat te hoog was.
Hé mama wacht op ons !!!
Maar uiteindelijk geraakten ze er allemaal op en weg waren ze.
Maar nog altijd geen water in zicht. Dan maar zoeken naar de verkeerde kant.
Volgens mama kwamen we wat te dicht bij en dus allemaal dicht bijeen alhoewel mijn camera op volledige zoom stond en we veraf waren.
Dan maar de andere kant op en gelukkig want daar ligt de vijver van de buurman en daarachter een natuurgebied met water. Hopelijk halen de kleintjes het want volgens de buurvrouw zijn er daar veel eksters die graag kleine eendjes lusten
Comment