Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Drama in Yemen (impressie en eerbetoon aan slachtoffers)
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
@ Skitch,
Dank voor de appreciatie en de link naar het vroegere drama van 1999.
Hierbij mijn oprecht medeleven aan de familieleden van de slachtoffers en ook aan de mensen die de recente aanslag meemaakten. Ik kan me best inbeelden welke stress zij hebben meegemaakt en wellicht nu nog ondervinden. Het land en zijn inwoners worden nu de dupe van enkele heefhoofden die onder invloed van de gekauwde "qat" tot dergelijke lugubere acties overgaan.
Henri
Last edited by kodachrome; 11 februari 2008, 21:52.
Re: Drama in Yemen (impressie en eerbetoon aan slachtoffers)
toch wel ff tijd maken om hierop te reageren, want dit is niet de minste reportage, zeker niet.
Puik en gedurfd werk heb je geleverd alleszins!
Ik ben diep onder de indruk dat zulks nog dagdagelijkse kost is in deze tijden.
Comment