Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

European Motor Show Brussels: Ferrari-trio

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: European Motor Show Brussels: Ferrari-trio

@ Wouter M: ik kan er best in komen dat je de foto's om bepaalde redenen niet goed vindt, maar er zijn ook beschaafdere manieren op dat duidelijk te maken. Een beetje argumentatie kan ook nooit kwaad.
    Als hier iets "op gene zak trekt", dan moet je je misschien eens afvragen of dat niet jouw manier van posten is.

@ Sven: met kritiek omgaan is voor niemand gemakkelijk. Het is veel leuker om te horen hoe mooi en hoe prachtig je foto's wel zijn, maar buiten het gestreeld worden van je ego, heb je daar op fotografisch gebied in principe niet zo veel aan. Van kritiek ga je veel meer opsteken.

Weet ook dat hoe hoger je staat, hoe meer je bekritiseerd zal worden op details. Eens je een zeker niveau bereikt (dat zien we op je nieuwe website), zal je heel snel afgerekend worden op foto's die wat minder uitvalt dan wat men van je gewoon is.

Besluiten nemen, dat moet je naar eigen goeddunken doen, daar ga ik mij zeker niet mee bemoeien. Ik hoop, en ik ben er zelfs van overtuigd dat je, dit topic indachtig, de volgende keer je voor zo'n auto staat twee keer gaat nadenken over die flits en hoe je dat anders en beter zou kunnen aanpakken, en dan heeft de commentaar zijn doel toch bereikt, of je dat nu wil of niet.

En nu kruip ik in mijn moderatorhuid en hang een slot aan dit onderwerp, daar een showcasetopic zonder foto's geen zin meer heeft.

seppuku.
    Last edited by seppuku; 12 januari 2006, 12:42.

Comment

Working...
    X