Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie kleuren en opnamen alleen spijtig van zoveel ruis
D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel
Mij stoort de ruis zeker niet, dat hoort zelfs ergens bij dit soort fotografie.
De scherpte ligt volgens mij niet 100% juist. de micro is scherper dan het gezicht me dunkt.
Wel sfeervolle prent!
micro stond stil, 'model' niet, vrees ik ...
al bij al vrij wel gelukt, denk ik? misschien de micro er net wél helemaal bij, ten koste van de ruimte rechts?
mm
Dank jullie voor de meningen en het beoordelen van de foto.
Exif info;
Ik heb 1 camera de Fuji S5500, iso had ik op 400 staan, maar dat doe ik altijd met concertfoto's.
Ik probeer het wel weg te werken met Nois Ninja, maar niet al teveel.
Sluitertijd op 1/40 deze foto en diafragma 2.9
Scherpstelafstand op Single AF gezet.
Misschien deze beter?
Last edited by stratovana; 12 januari 2006, 00:31.
Zit er dik in dat het inderdaad zo was. Die artiesten toch hé, staan haast nooit stil.... Ik hou het in 't vervolg bij kerkkoor-fotografie
Niet doen Dankzij de beweging van het model, heb je die beweging in de haren: deze maken de foto net interessant vind ik. Vooral door de mooie lichtinval.
Het contrast tussen kleur achtergrond en kleur haren vind ik ook heel goed.
mvg, Caro
Comment