Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hele leuke reeks. Die eerste dat hab je er geod gezien en is een van die gelukte straatfotografie foto's.
En tja de grote markt is mooi he. En dat heb je perfect op een leuke manier vastgelegd.
3 knappe foto's!!!
Maar is het nu zo lang geleden dat ik daar met een camera in de hand gestaan heb? Want wat jij daar fotografeert dat lukt toch niet met een 18-70 en dat is de grootste breedhoek in je lijstje. Mijn eerste reactie was namelijk he hoe breed moet je gaan om dat door zo vast te leggen. De laatste keer dat ik er stond met een camera lukte wat jij daar deed namelijk van geen kant want ik had niet genoeg breedhoek.
Hij heeft het toch gedaan met 18mm Kevlar...
Stond zaterdag ook verbijsterd te kijken naar een 'pano' van Antwerpen op 18mm geschoten-----dacht dat ik de fisheye van Sigma van Marc erop had zitten, maar neen, was 18mm
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Hij heeft het toch gedaan met 18mm Kevlar...
Stond zaterdag ook verbijsterd te kijken naar een 'pano' van Antwerpen op 18mm geschoten-----dacht dat ik de fisheye van Sigma van Marc erop had zitten, maar neen, was 18mm
Allee dan zal ik daar toch nog eens terug moeten gaan want het zal dan wel van mijn 10D geleden zijn (en dan zonder mijn fisheye) dat ik daar nog eens foto's gaan nemen ben.... de tijd gaat snel
Comment