Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk in Lommel: Fiësta Belgica

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vuurwerk in Lommel: Fiësta Belgica

Héél knap!

Toch nog een vraagje...
    Met oudejaar heb ik ook enkele foto's proberen nemen van de enkele pijlen die in onze tuin afgeschoten werden. Op al die foto's staat er een lijn, die veroorzaakt wordt door de "lont" die brandt als het ding nog niet ontploft is. (volgende keer moet ik dus wat langer wachten met afdrukken...)
    Bij jou vind ik daar nergens ook maar een stukske van terug? Heb jij dat gewoon niet, of heb je die weggewerkt...?

Comment

Er is een verschil tussen vuurwerk dat je in je tuin afschiet en pro vuurwerk.
      Pro vuurwerk wordt in bollen afgeschoten uit mortier buizen. Bij gevolg heb je dus geen 'staart' aan de explosie.
      Nikon D70s en bijhorend speelgoed
      www.rocksolid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door karlito
        De tweede foto heeft naar mijn mening wel de mooiste kleuren maar toch gaat mijn voorkeur naar nr 1 uit vanwege de compositie en ook omdat er meerdere "explosies" tegelijk afgebeeld zijn.
        De rookwolken storen me totaal niet bij je foto's. dat hoort er bij en het is zeker niet te veel. De rook lijkt eerder op een nevel uit het heelal en dat geeft nog wat extra kleur aan het geheel.
        helemaal mee eens,
        mvg, Caro
        www.myspace.com/photocaroline

Comment

Working...
        X