Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Compositie is imo een beetje saai, vliegtuigje exact in het midden van foto... sepia omzetting past hier idd wel goed bij, maar ik zou dr net een tikkeltje contrast in gooien. Foto is trwns ook ietsje pietsje scheeft, rolt hetscherm uit
Deze foto is niet scheef, Schaffen is gewoon scheef!
ik vind het ook een mooie opname, de omzetting is geslaagd, de compositie is klassiek , en wat betreft de schuinstand hier een kleine toelichting.
de meeste private en veel andere vliegvelden hebben geen volledig vlakke ( in het lood) landingsbaan, dit door de natuurlijke glooing van de ligging ervan. Een eigenschap die veelal in het voordeel van de piloot is.
[off topic] Niettegenstaande ik toch veel publiceer geef ikzelf bijna nooit kritieken op opnames die mij minder zeggen, niet alleen omdat ik respect heb voor de fotograaf en dit zeker indien terecht gepubliceerd in showcase maar vooral omdat ik veel domme, onterechte, en van onkunde getuigende kritieken zie en ik mij daaraan om dezelfde onwetendheid niet wil bezondigen. ( Yowan - kenobi dit is niet naar jou hoor )
Comment