Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooie opnames maar als ik mag zou ik toch wat oefenen en experimenteren met het verscherpen van dit soort foto's, overal zijn rond de toestellen duidelijk de omlijning van het verscherpen te zien,ook artefarkten van het verkleinen van de foto's nml de "trapvorming" op de omtrek. tracht dit te voorkomen dit zal de natuurlijkheid van uw opnames zeker tengoede zal komen. Dit is nat mijn zeer persoonlijke mening en bedoeld als pos. kritiek.
ook artefarkten van het verkleinen van de foto's nml de "trapvorming" op de omtrek. tracht dit te voorkomen dit zal de natuurlijkheid van uw opnames zeker tengoede zal komen
Bedankt voor uw bemerkingen maar hoe voorkom je dit?
Bedankt voor uw bemerkingen maar hoe voorkom je dit?
wat lang om uit te leggen hoor, maar eerst en vooral bij het scharpen wat spelen met de settings van Smart sharpen in PS ( dit steeds als allerlaatste bewerking), ook de laagst mogelijke compressie gebruiken in " SAVE AS" in PS.
en indie nog niet goed ja dan maar wegclonen
Comment