Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooie foto's , maar als het om de modellen gaat had je misschien iets meer op de cockpit in moeten zoomen; ik kan nu niet eens zien of de piloot lacht .
Mooie foto's , maar als het om de modellen gaat had je misschien iets meer op de cockpit in moeten zoomen; ik kan nu niet eens zien of de piloot lacht .
Yep I know, heb ondertussen al ge-pm'd met een Mod maar het is me niet echt duidelijk waar dergelijke pics hier nu juist gepost dienen te worden...een vliegtuig is toch ook een model, heb je die lijn al eens bekeken
Edit:bij nader nadenken mss beter in "evenementen" te plaatsen ?
Last edited by Haai8; 30 oktober 2005, 21:15.
Reden: Edit...
Yep I know, heb ondertussen al ge-pm'd met een Mod maar het is me niet echt duidelijk waar dergelijke pics hier nu juist gepost dienen te worden...een vliegtuig is toch ook een model, heb je die lijn al eens bekeken
Edit:bij nader nadenken mss beter in "evenementen" te plaatsen ?
[MOD] Dit lijkt me ook wat beter thuis te voelen in Evenementen dan in Mensen & Modellen, bij deze even verplaatst, Haai8. Willy
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Canon 450D | BG-E5 grip | Canon EF-S 18-55 IS | Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM
Canon 350D | BG-E3 grip | Canon EF-S 18-55 | Sigma 70-300 F4.0-5.6 APO DG | Canon EF 50 F 1.8 II
Foto's op Airliners.net en myaviation.net
Comment