Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Album Rock Ternat
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Album Rock Ternat
Nice shots. Wie waarde gij? Ik was daar ook present. Hier een voorsmaakje en de link van mijn album.
Spuw jullie gal maar eens. Tips mogen ook altijd.
ThanksLast edited by seppuku; 30 oktober 2005, 18:21.HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII
-
Oorspronkelijk geplaatst door X Jan XNice shots. Wie waarde gij? Ik was daar ook present. Hier een voorsmaakje en de link van mijn album.
Spuw jullie gal maar eens. Tips mogen ook altijd.
Thanks
seppuku [mod]
Comment
-
En dat is geen rechstreekse vergelijking ofwat rock ternat = rock ternat. Dat het de bedoeling is niet in elkaars topics te posten is begrijpelijk maar we zullen anders elk onze topic over rock ternat openen das toch veel overzichterlijker vindt ge niet. Ma soit ge moet u met iets bezighouden hé.
Jan (gewone burger)HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII
Comment
-
ola de zaterdag was 't precies een stuk heviger (ben enkel de vrijdagavond geweest)
er zitten goeie foto's bij
'k doe eigenlijk 't liefst metalconcerten/festivals
via www.hotshots.be kan je mijn albums zien
waaronder wa metalshots
wie ik was ? de kalende pipo met nen D70 in zijn pollen
Comment
-
Ik doe ook het liefst metal/hardcore concerten en festivals. Ik was de jong uitziende jongen met de 350D met de "grote" tele. Ik ga direct eens op uw site zien sé .
PS: Hopelijk stoort ons conversatie de mod nietHTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
Comment
-
-
mooie foto's, van allebei
ik was er ook graag bij geweest maar ik kon niemand overtuigen om mij te vergezellen
hoe maak je daar zo'n foto's?
of gewoon tss het publiek gaan staan?
Koen
Comment
-
Nee, deze zijn in de frontstage genomen.
GreetsHTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
Comment
-
Al slapend rijk worden?? Nu kannek nimmer volgen zenne.HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
Comment
Comment