Dana Winner als gastvedette bij Kim op de koffie .
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Met Kim op de Koffie
Collapse
X
-
-
Re: Met Kim op de Koffie
Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulckekwa composities zit het wel snor , wel spijtig van de vele ruis en de rode oogjes
Ben het met Roland eens, maar toch
Kan het zijn dat ik je gisteren op TV heb gezien tijdens het maken van deze foto's ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beauceronBen het met Roland eens, maar toch
Kan het zijn dat ik je gisteren op TV heb gezien tijdens het maken van deze foto's ?
Over de opname : inderdaad, mooie compo. Kwa ruis ga ik niets zeggen, moet de mijne nog allemaal bekijken.....en ik vrees......
Comment
-
Inderdaad , op TV Limburg heb ik mijn eigen mogen aanschouwen .
Die ruis is een vergetelheid van mij .
Daar voor had ik foto's van de tennis genomen en zo als jullie weten mag er geen flits gebruikt worden zo doende moest ik mijn iSO waarden optrekken tot
zo'n 1250 . Bij het optreden van Dana Winner ben ik deze vergeten terug naar beneden te halen .
Comment
-
-
ISO mocht hoog blijven, dan kon je de flits weglaten en had je met betere foto's thuisgekomen. Om maar te zeggen dat de belichting op deze manier niet echt aanspreekt. Bovendien zit je hier en daar met storende schaduwen.
seppuku.
Comment
-
Hallo,
Ik ben een beginneling, eigenlijk nog een leek op gebied van fotografie.
Omdat ik veel concerten bezoek heb ik me onlangs een Nikon D70 aangeschaft om mooie foto's te kunnen maken tijdens deze concerten.
Omdat ik met de standaard uitrusting geen genoegen kon nemen heb ik me nu een telelens bij besteld Nikon AF-S G VR 70-200 F:2.8.
Wat zijn de beste instellingen van mijn toestel om zulke mooie foto's te kunnen maken zoals hier te zien is van Dana Winner?
Kan iemand mij info en raad geven?
Groetjes en bijvoorbaat Dank
Ferdinand
Comment
-
Dag Ferre,
Ik heb je een Personal Message-berichtje gestuurd. Je moet het maar eens lezen :-)Wannabes: http://www.wannabes.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleWie is Kim?
Wat betreft de foto's... voortaan toch maar niet flitsen. Niet alleen is de slagschaduw jammer, het is ook geen erg mooie verlichting.
@noliko: beter kijken dan zie je de slagschaduw vanzelf.
Groeten, Miriam
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mvdhWat betreft de foto's... voortaan toch maar niet flitsen. Niet alleen is de slagschaduw jammer, het is ook geen erg mooie verlichting.
Groeten, Miriam
onder evenementen vind je enkele van mijn opnames van die namiddagLast edited by vinstermik; 26 oktober 2005, 20:28.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinstermikAfgaande op wat ik daar rondom mij zag (allemaal profesionelen) was een flits echt nodig.
Héél mooi hoe je hier (n°2) zelfs haar neusgaten weet te belichten met je flits!
Ik zou het de volgende keer toch een beetje proberen doseren zodat je nog een beetje sfeer van de aanwezige belichting hebt.
Om maar te zwijgen hoe leuk het is voor de overige aanwezigen om constant dat geflits erbij te hebben
N°3 is voor mij dan toch de betere van de 3...
Comment
Comment