Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Halloween....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Halloween....

Nog wat foto's voor het echt begint
    To make your dreams come true, wake up

Re: Halloween....

die laatste is wel erg eng hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

3 leuke, de eerste ietwat speciaal, maar ge moet toch nog wat Uw levels aanpassen hoor.

Ik heb de tweede wat opgetrokken, en hij ziet er onmiddellijk (volgens mij toch) heel wat frisser uit:

Haal hem weg als je het niet leuk vind.

Dirk
      Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

Comment

Hihi in dit geval zie je net meer hoe onfris hij is
        Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Idd beetje donker.

En vraag volgende keer dat hij zijn bril afzet, of klop er een glas uit.
          Nogal een gek zicht.
          Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Medidoc
            3 leuke, de eerste ietwat speciaal, maar ge moet toch nog wat Uw levels aanpassen hoor.

Ik heb de tweede wat opgetrokken, en hij ziet er onmiddellijk (volgens mij toch) heel wat frisser uit:

Haal hem weg als je het niet leuk vind.

Dirk
            Indeed, hij ziet er veel beter uit, allee (als we over de foto spreken toch)..... 'k moet dringend eens leren spelen met die levels.... Maar op dat gebied blijf ik een beginner ..... 'k zit tot nu toe wel alleen gebruik te maken van nikon editor... niet van photoshop....

thnx Motiveert me om als mijn linux cursus gedaan is, toch eens aan wat photoshop te beginnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm
              'k moet dringend eens leren spelen met die levels.... Maar op dat gebied blijf ik een beginner ..... 'k zit tot nu toe wel alleen gebruik te maken van nikon editor... niet van photoshop....
              zo simpel is het

Comment

Dat is alles ????? En ergens een goed boek, over hoe je met die schuiverkes moet overweg gaan.... of gebeurt dit gewoon op gevoel ?

Direct eens 2 foto's van de vakantie gaan testen, en terug bij dieren posten

Ja, niet op de achtergrond, en de file size letten.... 't was maar een testje

Comment

Working...
                X