Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Nr 2 en 3 vind ik mooie foto's, maar van nr 1 ben ik niet kapot. Ik heb eerder al eens de originele gezien en die vond ik eigelijk beter dan de bewerkte. Ik begrijp niet goed wat voor effect je wil bereiken met die bewerking.
Maar nogmaals nr2 en 3 : toppie .
Topic verplaatst wegens het niet naleven van de forumregels in "Beginners" :
"Let op: Deze foto's moeten gerelateerd zijn aan elkaar en hetzelfde hoofdonderwerp tonen. Niet een dagje dierentuin met een aap, een wasbeer en een naakte molrat. Wel alleen die naakte molrat met bijvoorbeeld verschillende standpunten of belichtingen. "
Ik denk het idee achter 1 wel te begrijpen, maar inderdaad iets te ver doorgeschoten de achtergrond had ook iets minder contrast mogen krijgen en de rechter voorgrond iets "minder minder contrast". Maar wel door gaan met experimenteren. Misschien onder en rechts iets croppen zodat de bolder er maar gedeeltelijk opstaat.
Comment