Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Inderdaad. Daar jij niets post zonder er achter te staan, had ik graag geweten welk gevoelen of emotie of onuitwisbare herinnering je hieraan verbindt? Sorry voor de nieuwsgierigheid.
Indien ongepast, is "prive" ook voldoend e als antwoord.
Ik sta hier tussen een dansende massa met de camera boven mijn hoofd in mijn gestrekte armen
De gehele onscherpte is eerder "per ongeluk" maar vind het nog wel goed uitkomen
Geen onuitwisbare emotie maar een sfeerplaat en een foto die een verhaal vertelt - van een feestende massa - vind ik wel
Denk dat vele van de feestvierders het ook allemaal niet meer zo scherp zien
Groet,
Peter
Ik sta hier tussen een dansende massa met de camera boven mijn hoofd in mijn gestrekte armen
De gehele onscherpte is eerder "per ongeluk" maar vind het nog wel goed uitkomen
Geen onuitwisbare emotie maar een sfeerplaat en een foto die een verhaal vertelt - van een feestende massa - vind ik wel
Denk dat vele van de feestvierders het ook allemaal niet meer zo scherp zien
Groet,
Peter
Wel, ik vroeg me af of de onscherpte aan de eerste, dan wel aan de tweede paragraaf te wijten was
De sfeer zit meestal in de onscherpe delen van het beeld. Het onderwerp zit dan weer meestal in het scherpe deel van de foto.
m.a.w. De sfeer zit er goed in hier!
Comment