Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Soft Boy (3)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Soft Boy (3)

Soft Boy, Belgische band, is een project van Xander Hamelton dat hij begon in 2021. Hij brengt Engelstalige alternatieve pop en ook barok pop. In 2022 kwam er eerst een EP uit met de titel This Took A Long Time. Die werd een jaar later gevolgd door een 2e EP, This Took An Even Longer Time. Books, hun 1e single, kwam er pas in 2024 gevolgd door hun 1e album, Always Hungry. Op de foto op toetsen en op viool Marian Coppieters op het Herbakkersfestival.

Met vriendelijke groeten vanwege Johan.

Leuk beeld van die soft girl
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

"Books' is best wel een aanstekelijk nummer: https://www.youtube.com/watch?v=SVVy9uWNSuk
      Goede foto, maar ook een goeie tip
      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Deze knuffeldame gaat er vol voor - en de stof van haar kleedje doet me op 1 of andere denken aan keukenhanddoeken
        Mooie foto
        mijn website : klik

Comment

Frakske, Laurens en Peter hartelijke dank voor jullie positieve reactie.

Aan Laurens: bedankt dat je ook even de moeite doet om hun muziek te beluisteren want niet alle goede liedjes worden door bekende artiesten geschreven en gespeeld. Daarom dat ik altijd een kleine biografie schrijf die ik wekelijks langer maak als er meerdere foto's van een band komen.

Aan Peter: een dame met een geweldige stem.

Groetjes Johan

Comment

Working...
          X