Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jelle Cleymans (2)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jelle Cleymans (2)

    Jelle Cleymans is een Belgische artiest die veel dingen tegelijk combineert. Acteren, meespelen in musicals, stemmen inspreken bij tekenfilms en zingen. Op muzikaal vlak brengt hij nederlandstalige kleinkunst. In 2002 werd hij Ketnetwrapper op de zender Ketnet. Op die zender kwam een programma, Spring, over een popband die Spring heette. De band Spring was goed voor 3 albums en stopte in 2008. In 2007 kreeg hij voor zijn rol van Kuifje in Kuifje en de Zonnetempel de Vlaamse Musicalprijs voor Beste Mannelijke Hoofdrol. De Chimay kleinkunstterrassen, een project samen met Barbara Dex, is een zomerevent over kleinkunst in 2008. In 2009 doet hij een soortgelijk project, Het Kleinkunsteiland, maar dit maal met Lucas Van den Eynde, JackoBond en Maggie MacNeal. In de jaren 2008 tot 2011 werkte hij samen met zijn moeder, actrice Karin Jacobs, aan 3 gedichtenboeken die dan werden ingezongen op cd.




    Met vriendelijke groeten vanwege Johan

  • #2
    Ook leuk maar de 1 sprak mij meer aan.
    Vermits de gitaar toch aangesneden is zou ik nog iets hoger durven te knippen en aan de linkerkant van het beeld nog net dat rimlicht op de recchterarm overhouden en het beeld dan terugbrengen tot dezelfde verhoudingen, dan verdwijnen er wat lichtpunten waardoor het beeld minder druk wordt en de focus meer op de artiest komt te liggen i
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Mooie kleuren in die lampen - mooie interactie met publiek - het lijkt een marcheerbeweging
      Voor de neutrale kijker hadden twee handen in beeld misschien beter geweest
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Bij deze foto heb ik wel wat bemerkingen, Johan. Onrustig door te veel lichtpunten, de gelaatsuitdrukking van de zanger met de micro in zijn mond, een zwevende gitaar die op dit moment niet meespeelt, de hand boven de gitaar ipv op de gitaar...
        Ik weet het wel, het zijn allemaal reacties die op dat moment bij de act horen, maar daar hebben wij als toeschouwer en niet als luisteraar geen boodschap aan.
        Ben misschien een beetje cru in mijn beoordeling maar heb geprobeerd om het in een deftige bewoording te gieten...
        Geef mij de knappe nr 1 maar.
        grt
        Gerrit

        Comment


        • #5
          Frans, Peter en Gerrit hartelijke dank voor jullie eerlijke commentaren en zo weet ik weeral wat meer over wat deze foto jullie zegt.

          Groetjes Johan

          Comment

          Working...
          X