Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lady Linn & Her Magnificent Seven (3)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lady Linn & Her Magnificent Seven (3)

Lady Linn and Her magnificent Seven beginnen in 2004 op te treden met gecoverde jazz en swing nummers uit de jaren 1930 tot 1950. Twee jaar later neemt Lady Linn het schrijven van nummers voor zich. Muziekstijl jazz blijft en pop en soul komen erbij. In 2008 komt er een 1e album Here We Go Again en radiohits A Love Affair en That's Allright. 2009 is een mooi jaar met de Mia voor Beste Vrouwelijke Solo Artieste. Goud voor haar 1e album Here We Go Again, waarvan nog 2 singles werden uitgebracht met als titel Cooldown en Here We Go Again. Een grote hit met een cover van Eddy Grant's I Don't Wanna Dance en deze single werd door Radio 2 dan nog eens verkozen tot Zomerhit. In 2010 komen er 2 Mia's bij op de schouw, Beste Popartiest en voor de 2x Beste Vrouwelijke Solo Artiest. 2011 brengt een nieuw album, No Goodbey At All, en 3 singles, Cry Baby, Little Bird en Over. De single Regret is de voorloper van haar volgende album High dat op de markt komt in 2014. In dat jaar halen 3 singles de tip parade, The Beat, Sassy en De Flor De La. Op de foto gitarist Frederik Segers, een lid van Her Magnificent Seven.

Met vriendelijke groeten vanwege Johan

Knap hoor zeer sfeervol - misschien die lichtere streep rechtonder wegwerken (?)
    mijn website : klik

Comment

Vind de vorige foto(2) mooier, intiemer...
      grt
      Gerrit

Comment

Hartelijke dank voor jullie reacties.

Aan Peter: er staat nu eenmaal veel materiaal op een podium en sommige dingen vallen meer op dan andere. Bij deze vind ik het niet echt nodig om dat te laten verdwijnen en het brengt een beetje diepte in de foto.

Aan Gerrit: Smaken verschillen en gelukkig maar. Waardeer zeker jouw mening. De 2e foto is gemaakt tijdens een liedje waar veel verschillende instrumenten tegelijk werden bespeeld en deze tijdens een intiem nummer met een kleine gitaarsolo. Daarom misschien dat ik meer voel bij deze foto dan de andere. Vroeger zou dat een start geweest zijn tot meer meningen en dat mis ik de laatste jaren hier.

Groetjes Johan

Comment

Johan, gelukkig maar dat smaken verschillen, het zou anders maar saai zijn.
          Ik geef mijn mening, hoe een foto bij mij binnenkomt. Natuurlijk kan ik het geluid er niet bijplaatsen, maar ik mis hier wel het intimistisch karakter van nr 2, alhoewel dit natuurlijk ook een gave opname is.
          Als ik een foto bekijk spreekt direct mijn buikgevoel om dan systhematisch de foto te ontleden en vraag ik mij af waarom zo en niet anders.
          grt
          Gerrit

Comment

Jawel, prachtige foto.

Comment

Jan en Gerrit bedankt voor jullie reactie.

Groetjes Johan

Comment

Working...
              X