Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Isaac Roux (2)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Isaac Roux (2)

Isaac Roux is een Belgische band die indie folk en alternatieve muziek brengt. De zanger, Louis De Roo, is de oprichter van de band en schrijft ook alle nummers. Daarvoor heeft hij 4 jaar gestudeerd aan de Liverpool Institute for Performing Arts. Dat is het instituut waar Paul McCartney van de Beatles les geeft en was dus 1 van zijn docenten. In 2022 kaapt hij de publieksprijs op Humo's Rock Rally. 2023 is een goed jaar. De 1e single, White Rose, wordt gelanceerd en hij wint er De Nieuwe Lichting mee op Studio Brussel. Colours volgt enkele maanden later en Autumn, de 3e single, ziet ook het licht. Dat jaar wordt hij door Kink radio, Nederlandse zender, uitgeroepen tot Future Icon 2023. In 2024 volgt dan de 4e single, The Right Place. Maar het hoogtepunt dit jaar ligt in de zomer met optredens op Rock Werchter en Pukkelpop.

Met vriendelijke groeten vanwege Johan

De lichtbundels werken hier goed mee om een mooie foto te maken Hier zit meer sfeer in dan in 1, vind ik...
    grt
    Gerrit
    Last edited by de Gerre; 4 juni 2024, 20:13.

Comment

dikwijls sta je vlakbij podium en moet je opwaarts fotograferen
      de lichten boven vullen goed de ruimte boven zijn hoofd
      Het schuin staan brent wat dynamiek - want isaac zelf lijkt wel vrij statisch op dit beeld
      Peter
      mijn website : klik

Comment

Mooie foto, maar ik mis precies wat scherpte op het gezicht.
        It's not the size that matters, it's how you use it.
        Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Consiglieri Bekijk bericht
          Mooie foto, maar ik mis precies wat scherpte op het gezicht.
          Ruimte hangt vol rook lijkt me - dus ja ook rook tussen camera en onderwerp ... niet te vermijden volgens mij
          mijn website : klik

Comment

Mooie foto, maar ik mis precies wat scherpte op het gezicht.​
            Ruimte hangt vol rook lijkt me - dus ja ook rook tussen camera en onderwerp ... niet te vermijden volgens mij
            @Consiglieri: Peter, blauwzwart, heeft het hier bij het rechte eind en hoe hoger je gaat hoe meer rook er is. Daarom heb ik het gezicht al een beetje doorgedrukt.
            Toch bedankt voor je reactie en mening.
            Peter bedankt voor beide reacties en je eerlijke mening en Gerrit ook bedankt daarvoor.

Groetjes Johan

Comment

Working...
            X