Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adja (2)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Adja (2)

    Adja is een Belgische zangeres die jazz, soul, hiphop en gospel brengt. In 2021 was ze Sound Track laureaat van de Brusselse Editie en won ze er ook de publieksprijs. In 2022 volgde dan ook haar 1e single, Told You So. In 2023 volgde dan haar 2e single To Be Naive en haar 1e EP Ironeye. In 2024 is ze gekozen bij de 100 te volgen jonge en talentvolle artiesten in Europa van Impala.





    Update






    Met vriendelijke groeten vanwege Johan
    Last edited by Johan Verbiest; 26 mei 2024, 14:00. Reden: Update geplaatst

  • #2
    Bedankt Johan voor de info. Ik had inderdaad wel hogere iso-waarden vewacht.
    Sorry Johan, maar Adja 1 heeft toch mijn voorkeur...er zit meer pit in 1,en de uitgestoken linkerhand vult mooi de foto.Adja 2 vind ik fletser, waarschijnlijk door de kleur van het haar? en haar houding spreekt mij minder aan.
    Bij 2 gelijkaardige foto's ga je automatisch kiezen zeker?
    grt
    Gerrit

    Comment


    • #3
      Hartelijke dank voor je reactie en je mening. Ik ben ook niet altijd zeker wat de mooiste is en dan is het leuk om de mening van een ander te horen. Eigenlijk is het spijtig dat er zo weinig reacties komen in dit onderdeel van het forum.

      Groetjes Johan

      Comment


      • #4
        Denk dat er nog meer sfeer in komt als je de belichting wat naar beneden haalt Johan
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Dank je voor je reactie en tip, Peter. Ik heb de zwarten aangepast in laag niveaus, histogram stond iets van de linkerzijkant weg.

          Groetjes Johan

          Comment


          • #6
            Beter vind ik
            mijn website : klik

            Comment

            Working...
            X