Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meltheads (3)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Meltheads (3)

    Meltheads is een jonge Belgische band die postpunt , garage en coldwave brengt. De band is opgericht in 2018 toen ze in dezelfde school les volgden. Een jaar later brachten ze reeds hun 1e single uit, Disco Of L'amore. In 2020 volgen dan de singles Sweet Monica en We Used To. I Wanne Be A Girl en Trash Can zijn de volgende 2 singles die uitkomen in 2021. De band werkt zich live steeds beter in de kijker en in 2022 volgt de echte doorbraak. In dat jaar behalen ze de 2e plaats in Humo's Rock Rally, zijn ze finalist van de Nieuwe Lichting van Studio Brussel en behalen ze de 1e plaats in de Afrekening, een alternatieve toplijst van Studio Brussel, met de Nederlandstalige single Naïef. Hun repertoire bestaat nochtans enkel uit Engelstalige songs. Op de foto zanger en gitarist Sietse Willems.





    Met vriendelijke groeten vanwege Johan

  • #2
    Vind ik weerom knap...
    grt
    Gerrit

    Comment


    • #3
      Knappe interactie met zijn publiek
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Gerrit en Peter bedankt voor jullie reactie en positief commentaar.

        Groetjes Johan

        Comment


        • #5
          Proficiat met je HoF en deze vind ik beter dan je volgende foto van deze band...
          grt
          Gerrit

          Comment


          • #6
            proficiat met je HoF
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #7
              Knap beeld.
              Proficiat met je HoF.​
              groetjes, moniq (BD1321BE)

              A picture paints a thousand words

              Comment


              • #8
                Aan allen bedankt voor jullie felicitaties.

                deze vind ik beter dan je volgende foto van deze band...
                @ Gerrit: ieder moment is er iets anders en smaken verschillen en da's maar goed ook. Bij die andere vond ik de belichting mooi en die sigaret voegt ook wat toe aan de persoon die hij is.

                Groetjes Johan

                Comment


                • #9
                  proficiat Johan
                  mijn website : klik

                  Comment

                  Working...
                  X