Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Disorientations (1)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Disorientations (1)

    Disorientations is een jonge Belgische band en speelt postpunk, noise en new wave. Opgericht in 2018 en het duurde niet lang voor ze zich lieten opmerken. In 2019 kwam hun 1e single uit met als titel Close To Disappearing en al vlug gevolgd door een EP met dezelfde titel. Op de foto zanger en gitarist Niels Elsermans





    Met vriendelijke groeten vanwege Johan

  • #2
    knap werk, de wolk boven links geeft direct de sfeer weer. Persoonlijke goesting: zou wat meer van de gitaar willen zien.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Persoonlijke goesting: zou wat meer van de gitaar willen zien.
      Bedankt voor je reactie en mening. Mijn mening is dat de gitaar hier niets toevoegt aan het geheel daar zijn rechterhand de micro reeds vast heeft en deze niet bespeeld wordt. De actie bevind zich boven in beeld is mijn gedacht en ik wil alle aandacht naar daar. Maar nogmaals bedankt voor je mening en ik hoop dat er nog enkele reacties komen over het wel of niet want zo leer ik toch ook wat bij over wat jullie ervan vinden.

      Groetjes Johan

      Comment


      • #4
        Ik vind de uitsnede juist goed zo, want inderdaad de gitaar heeft hier geen prominente rol. Uw foto's zijn altijd mooi scherp en geven de werkelijke actie weer. Knap
        grt
        Gerrit

        Comment


        • #5
          Heel knap en de kracht straalt ervan uit
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Bedankt aan allen voor jullie reactie en mening.

            Groetjes Johan

            Comment

            Working...
            X